BorderManager statistieken

Pagina: 1
Acties:

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik was van plan om ISA Server te gebruiken in een Novell omgeving. Maar ik loop steeds vast op DIRXML. Zodra ik een DIRXML driver wil maken in NDS krijg ik de melding dat hij een of ander object niet kan vinden (fout 601). Ik ben hier nu al een week mee bezig en ik geef het op!
Dus ik ga weer terug naar BorderManager (3.7), maar ik wil graag statistieken bij houden van de gebruikers. Nu heb ik ervaring met NetTracker (www.nettracker.com), alleen weet ik niet of ik Nettracker ook kan gebruiken met BorderManager (kan het niet terug vinden op de site en heb nog geen antwoord van SANE).

Wat voor programma's gebruiken jullie of wat kunnen jullie me aanraden?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 10:54

Arfman

Drome!

Van de Novell Cool Solutions site:

http://www.novell.com/coo...s/tr_brdstats_150_bm.html

Ik snap trouwens je originele vraag niet .. wat wil je met ISA server en DIRXML doen dan :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:13

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Of deze link : http://nscsysop.hypermart.net/brdstats.html :P
Dit had je trouwens best wel met google kunnen vinden.

Voor je andere vraag (als je die nog wilt stellen :?) stel ik voor dat je een apart uitgebreid topic met voldoende info opent ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:13

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Na overleg weer open, het gaat er dus om of er nog meer tools zijn die met Brd logs om kunnen gaan.
Persoonlijk ben ik bang dat genoemde de enige is.
(is zelf coden geen optie ?)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ondertussen weet ik dat Nettracker (www.nettracker) en Webspy (www.webspy.com) goed de logs kunnen "lezen" en zeer mooie statistieken van kunnen maken. Op het moment ben ik zelf bezig met Nettracker want die bevalt me goed.