Zelfs een stevige tik zou hij moeten kunnen verdragen.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Nou, hij doet = echt = raar en hij wil hem niet herkennen
[ Voor 55% gewijzigd door X-G op 22-09-2003 20:22 ]
Verwijderd
Edit: typo's weg(hoop ik)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 20:25 ]
Wanbeleid is ook beleid.
Ik hoop dat als ik trug fiets iets doe wat hem weer maakt
Verwijderd
Ik heb jaren met zo'n bracket rondgesjouwd. Totdat hij van de trap lazerde, daar kon hij dan weer niet tegen
Deze krachten gelden alleen als de drive niet in gebruik is. En die zijn meestal vrij groot.
Dus door het alleen mee te nemen zou er eigenlijk niet veel aan de hand mogen zijn.
Dit zuigt echt.. er stond best veel belangrijks op
B.T.W. ik zette hem aan 5 minuutjes na het fietsen?
[ Voor 21% gewijzigd door X-G op 22-09-2003 20:29 ]
wel achteruit heX-G schreef op 22 september 2003 @ 20:26:
3,5 inch disk is het... een IBM Deskstar..
Ik hoop dat als ik trug fiets iets doe wat hem weer maaktzo precies hetzelfde parcours rijden ofzo?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Tenzij je er natuurlijk deeltjes af gaat breken of de electronica beschadigd.Twynn schreef op 22 september 2003 @ 20:26:
Normaal gesproken worden de krachten opgegeven die een hdd mag hebben in de specs.
Deze krachten gelden alleen als de drive niet in gebruik is. En die zijn meestal vrij groot.
Dus door het alleen mee te nemen zou er eigenlijk niet veel aan de hand mogen zijn.
Als hij aan de buitenkant fysiek beschadigd is, kan je ook garantie of RMA wel vergeten.
Harde Schijven: Preventief Onderhoud, Reviven, en Reanimatie
want ik zie dat stukje ook nergens?
Tja, als er al een fysieke schade is (afgebroken iets) dan kun het wel vergeten. (net zoals de garantie overigens, dit valt namelijk onder user abuse)X-G schreef op 22 september 2003 @ 20:24:
Ja ok.. maar ik vind dit echt strange... ik zie nu ook dat een stukje plastic is afgebroken? wtf ?! bij de molex stekker ingang... strangeeeeee... dit...
Had je die hd trouwens wel in een antistatisch zakje ? Goed beschermd ? (dus evt in noppen folie ofzo zodat niet perongeluk de printplaat beschadigd wordt)
Oh ja, en wat ook belangrijk is, nooit direct aanzetten, altijd even laten aclimatiseren (al na gelang het temperatuur verschil kan dit best enige tijd in beslag nemen)
Verwijderd
Verwijderd
condens vorming in de hd door het verschil in temperatuur/vochtheid van binnen en buiten.
er wordt bij tv, video's en dergelijke aangeraden om ze eerst een dag te laten aclimatiseren.
Laat dit een wijze les zijn voor de volgende keer....X-G schreef op 22 september 2003 @ 20:36:
maar niet in een verpakking gedaan dus....
Maar wat is precies afgebroken ?
Misschen kun je profesorisch fixen (als bv alleen spanningstoevoer is ofzo)
[ Voor 3% gewijzigd door KBDE op 22-09-2003 20:48 ]
Verwijderd
Let op, tis wel 500+kB. Daar staat bij enivornmental non-operating characteristics dat je HD 360G kan verdragen, echter alleen in een schok van 2ns. Bij voortdurende vibraties in welke richting dan ook slechts 1,04G, dus ik denk dat ie toch kapot is gegaan door dat gefiets, doordat daar toch trillingen voorkomen.
Of natuurlijk statische ontlading zoals gezegt.