Toon posts:

creative inspire digital 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi heb tv kaart met zo een breakout box waar je apparaten zoals video en camera kunt op aansluiten, nu op dat kastje zitten vier audio aansluitingen 2x links en 2x rechts, ik heb de creative inspire 5.1 digital boxen en zou die nu graag aansluiten op dat kastje, mijn geluid van mijn pc werkt omdat de boxen rechtstreeks op mijn geluidskaart zitten, mah kweet nu nie juist hoe ik van die boxen naar dat kastje moet gaan.

Verwijderd

Kan jou tv-kaart 5.1 uitsturen dan? (Ik denk van niet).
Welke geluidskaart heb je?
Waarom wil je je boxen aansluiten op je breakout box?

Verwijderd

Is die breakout box niet gewoon van je geluidskaart ipv je tvkaart?

Die 4 audio-aansluitingen zullen waarschijnlijk gewoon een line-in, en een line-out zijn.
Je kan daar dus nooit een 5.1 setje op aansluiten.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 20:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
de bedoeling is om tv te bekijken op mn pc maar als ik de boxen gewoon op mn geluidskaart aansluit heb ik juist tv beeld mah geen geluid, daarom had iemand me gezegd dat ik die boxen op die breakout box moest aansluiten. heb hier nog geen ervaring mee daarmee dat ik het hier vraag.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:05

voodooless

Sound is no voodoo!

heb je tvkaart geen line-out, en heb je geen kabeltje gekregen om deze line-out aan de line-in van je geluidskaart aan te sluiten?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Welk merk geluidskaart heb je, misschien kunnen we je dan iets beter helpen.
En heb je de Creative Inspire 5.1 5500 of de Creative Inspire 5.1 5700 is ook wel handig om te weten.:)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 00:00 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58
ey edj999: zou je nog eens willen uitleggen wat nu precies je vraag is? In duidelijke zinnen en met interpunctie enzo... :P
Als ik je posts lees, krijg ik er hoofdpijn van en ik snap d'r niks van :D

Verwijderd

Topicstarter
laat maar heb het ondertussen al gevonden, blijkbaar was er een kabeltje tekort in de verpakking, probleem is verholpen. thanks anyway
Pagina: 1