Toon posts:

deepfreeze?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik hoorde van iemand dat je met het programma deepfreeze o.a. (niet dat ik dit wil }) , maar gewoon zodat we weten over welk programma we het hebben ;) ) er voor kon zorgen dat je interne klok stil ging staan, maar je klokje in de taak balk etc niet... hierdoor zouden je trials niet 'op' kunnen raken.. klopt dit? of kent iemand dit prog?

Verwijderd

Dit is volgens mij een illegaal iets. Denk niet dat dat mag op tweekers.net

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:05
Dit bestaat ja.....denk niet dat deze topic lang openblijft.

Verwijderd

Ga googelen zou ik zeggen. Slotje :)

Verwijderd

Ik denk niet dat het illegaal is. Op mijn school wordt het gebruikt om te zorgen dat de pc's weer 'schoon' zijn als je ze reboot en ik neem aan dat ze geen illegale spullen gebruiken op school (op alle computers that is, soms kom je toch wat spul tegen :x )

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 19:58:
Ik denk niet dat het illegaal is. Op mijn school wordt het gebruikt om te zorgen dat de pc's weer 'schoon' zijn als je ze reboot en ik neem aan dat ze geen illegale spullen gebruiken op school (op alle computers that is, soms kom je toch wat spul tegen :x )
Daar komt wel wat meer bij kijken dan alleen met de datum klooien ;)

Ik vind dit topic teveel naar een soort universele crack neigen. Dicht dus.

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden maar eens door.

[ Voor 6% gewijzigd door SH007 op 22-09-2003 21:35 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.