Vanmorgen zette ik de pc aan en na een normale opstart van Win XP, kreeg ik na 5 minuten opeens het volgende : Het begon met een zachte "klunk", waarna ik een fluitend geluid hoorde. Dit duurde even en toen crashte windows. Ik deed een reboot en de pc zag de hd niet meer. Nog een reboot en toen zag hij hem weer, maar kon niet meer opstarten. Pc uitgezet en ´s middags nog een keer de pc aangezet. Opstarten ging moeilijk, duurde lang. Dus toen maar weer een reboot. Hij starte weer gewoon op al gaf windows een fout aan in Norton Antivirus. Een beschadigd bestand binnen de Norton Directory. Norton verwijderd, gereboot en alles was weer okee. Norton geinstalleerd en nu doet ie alles weer goed.
Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik dacht eerst aan een HD crash (kop stuiterd over Platter -> fluitend geluid??). Maar niks wijst nu op een probleem met de hd.
Vreemd
Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik dacht eerst aan een HD crash (kop stuiterd over Platter -> fluitend geluid??). Maar niks wijst nu op een probleem met de hd.
Vreemd