if broken it is, fix it you should
Heb je geen processen op de achtergrond draaien die veel bronnen (kunnen) eisen? Denk hierbij aan bijvoorbeeld Winamp of andere kleinere programma's zoals MSN. Schakel alles eens uit voordat je gaat spelen.
Verder kan het overclocken van je videokaart er ook mee te maken hebben. Overclocken doe je met de bedoeling dat alles sneller gaat, maar soms kan het averechts werken. Zet alles dus weer eens op standaard snelheid en probeer het dan eens uit
Verder heb je niet de allernieuwste drivers, probeer eens de nieuwere 51.xx (al zijn die beta) of gewoon de nieuwste drivers van Nvidia.com.
Verder kan het overclocken van je videokaart er ook mee te maken hebben. Overclocken doe je met de bedoeling dat alles sneller gaat, maar soms kan het averechts werken. Zet alles dus weer eens op standaard snelheid en probeer het dan eens uit
Verder heb je niet de allernieuwste drivers, probeer eens de nieuwere 51.xx (al zijn die beta) of gewoon de nieuwste drivers van Nvidia.com.
The devil is in the details.
ik had dat ook in het begin, bleek aan mijn geluidsinstellingen te liggen...
zet in DXDIAG je hardware acceleration eens een stapje terug, of probeer eens wat andere settings in DTM
mischien even andere (geluids)drivers proberen?
zet in DXDIAG je hardware acceleration eens een stapje terug, of probeer eens wat andere settings in DTM
alle prommara's uitgeschakeld, gespeeld met de frequenties en de 45.23 WHQL drivers geinstalleerd (na detonators te hebben verwijderd mbv nasty file remover)MaRc0 schreef op 22 September 2003 @ 19:32:
Heb je geen processen op de achtergrond draaien die veel bronnen (kunnen) eisen? Denk hierbij aan bijvoorbeeld Winamp of andere kleinere programma's zoals MSN. Schakel alles eens uit voordat je gaat spelen.
met de 45.23 omega gaat alles nog het beste
gedaan, werkt ook een beetje (van 5 speakers naar 2) en dxdiag werkt nixCrash-Override schreef op 22 september 2003 @ 19:48:
ik had dat ook in het begin, bleek aan mijn geluidsinstellingen te liggen...
hardware matig kiezen ipv software matig of andersom?elgringo schreef op 22 september 2003 @ 21:26:
[...]
gedaan, werkt ook een beetje (van 5 speakers naar 2) en dxdiag werkt nix
andere geluidsdrivers nemen?
en alles wat er tussen zat.Crash-Override schreef op 22 September 2003 @ 22:12:
[...]
hardware matig kiezen ipv software matig of andersom?
andere geluidsdrivers nemen?
en met de geluisdrivers ook nog gekloot; de standaard xp drivers, kx dricvers en de nieuwste live drivers (het gaat om een sb live!, eerste model)
hmmz, klinkt mischien raar en ook wel een beetje onnodigelgringo schreef op 23 september 2003 @ 07:35:
[...]
en alles wat er tussen zat.
en met de geluisdrivers ook nog gekloot; de standaard xp drivers, kx dricvers en de nieuwste live drivers (het gaat om een sb live!, eerste model)
maar als je die SB eruit haalt, en dan je onboard sound gebruikt?
werkt het dan wel naar behoren?
want dan is je geluidskaart de schuldige
lijkt me erg stug, omdat elk ander directx spel met eax en quadro sound wel prima werkt. Ik heb dit wel geprobeerd (sb live in apparaatbeheer uitgeschakeld), maar ook dit mocht niet baten....Crash-Override schreef op 23 September 2003 @ 13:51:
[...]
hmmz, klinkt mischien raar en ook wel een beetje onnodig
maar als je die SB eruit haalt, en dan je onboard sound gebruikt?
werkt het dan wel naar behoren?
want dan is je geluidskaart de schuldige
had het zelf met mijn vorige systeem ook alleen bij deze gameelgringo schreef op 23 september 2003 @ 18:42:
[...]
lijkt me erg stug, omdat elk ander directx spel met eax en quadro sound wel prima werkt. Ik heb dit wel geprobeerd (sb live in apparaatbeheer uitgeschakeld), maar ook dit mocht niet baten....
bleek de onboard sound het gewoon niet te trekken
met nieuw moederbord alles opgelost
anywayz, maar ik stelde dat voor omdat het dan waarschijnlijk aan de drivers/geluidskaart lag
en nooit geschoten is altijd mis
heb je trouwens al geprobeert om met de standaart settings van je videokaart te spelen?
dus ff teruggeclocked?
jaCrash-Override schreef op 23 september 2003 @ 18:53:
[...]
had het zelf met mijn vorige systeem ook alleen bij deze game
bleek de onboard sound het gewoon niet te trekken
met nieuw moederbord alles opgelost
anywayz, maar ik stelde dat voor omdat het dan waarschijnlijk aan de drivers/geluidskaart lag
en nooit geschoten is altijd mis
heb je trouwens al geprobeert om met de standaart settings van je videokaart te spelen?
dus ff teruggeclocked?
Pagina: 1