Ik heb een XClef HD 500 en kan een muziekbestandje bookmarken. Er ontstaat ogenschijnlijk een playlist, maar als ik die wil afspelen, slaat de speler vast. Enkel door langdurig de stopknop ingedrukt te houden, kan ik de speler uit krijgen. Ik heb de laatste firmware geinstalleerd, heb de gebruiksaanwijzing honderd keer gelezen, heb het forum doorgespit en uitgebreid Xclef HD500 mini-review! gelezen, maar vind nergens of ik alleen met dit probleem zit. Is iemand ook tegen dit probleem aangelopen en heeft ie misschien een oplossing gevonden?
Xclef HD500 mini-review! Deel 2
je hebt daar wel gekeken.. maar wat dacht je om ook dáár te posten
[ Voor 38% gewijzigd door wdekreij op 22-09-2003 19:22 ]
Met toestemming van mij is deze vraag in een apart topic geopend. Omdat het zo specifiek is past het niet in een algemeen topic.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook, maar dan wel bij een .M3U playlist die ik met WinAmp gemaakt heb. Mijn voorzichtige conclusie is dat het alleen gebeurt als de playlist heel groot is. Als ik een playlist van alle bestanden maak (ongeveer 2500 MP3's), dan kan ik ook niks meer doen, behalve de stop knop lang ingedrukt te houden. Ik heb het al met meerdere firmware's geprobeerd, dus ik weet niet wat er aan te doen is en zou ook wel 'ns van andere mensen willen horen of zij hetzelfde probleem hebben en wat er eventueel aan te doen is.
Ik heb die ervaring niet. Hoewel mijn playlisten niet zo gigantisch groot zijn, werken ze naar behoren. Bij mij is het echt dat wanneer ik een paar nummers bookmark, de speler vastslaat als ik de lijst wil afspelen.
ik kan wel 100 mp3's bookmarken, geen enkel probleem
zit er een bepaald bestandje tussen dat die rotzooi maakt ofzo?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
een playlist van 2500 songs duurt even om 'verwerkt' te worden door de xclef.
If you choose to criticise you choose your enemies
Ik zie geen bijzonder bestandje. Met Winamp een playlist maken en afspelen geeft geen enkel probleem. Maar als ik via de XClef een paar bestandjes bookmark, wordt de daarna ontstane playlist niet afgespeeld en slaat de speler vast. Ik begrijp er echt niets van ????
de m3u van winamp3 werkte toch niet op de xclef ? is het wel een winamp 2 playlist ?
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Ik maak een playlist met de bookmark-functie van de speler. Ik weet niet of dit een m3u of een wiamp 2playlist wordt. Hoe kan ik dat zien en hoe maak ik een verschil als ik via de speler bookmark??Tusk schreef op 05 October 2003 @ 22:12:
de m3u van winamp3 werkte toch niet op de xclef ? is het wel een winamp 2 playlist ?
bedankt voor jullie meedenken, maar met de nieuwe software lijkt het probleem opgelost. Dit topic kan dus stoppen .... maar ik weet niet hoe..sorry
Pagina: 1