Tiscali gek geworden?...

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hoi

ik weet niet of jullie het al hebben gemerkt maar Tiscali zit nu wel echt stevig te stunten hoor. In het begin was het echt alleen maar die light abbo van hun maar nu zijn ook die andere aan de beurt!!
Het is niet dat ik een reclamemannetje van Tiscali ben maar die prijzen zijn voor in NL belachelijk laag!!
Die 3mbit connectie is maar 49,95... Wel een datalimiet van 20 gig maar denk niet dat iedereen zoveel downloadt alhoewel het toch misschien laag zou kunnen zijn.
Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan vinden. Het is wel zo dat ze het via hun eigen netwerk nu doen maar ik weet niet wat daar zo fout aan zou kunnen zijn.. Ik hoop dat mijn mede-tweakers hier wat aan zullen hebben

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 11:54
Kijoki schreef op 22 september 2003 @ 19:05:
Hoi

ik weet niet of jullie het al hebben gemerkt maar Tiscali zit nu wel echt stevig te stunten hoor. In het begin was het echt alleen maar die light abbo van hun maar nu zijn ook die andere aan de beurt!!
Het is niet dat ik een reclamemannetje van Tiscali ben maar die prijzen zijn voor in NL belachelijk laag!!
Die 3mbit connectie is maar 49,95... Wel een datalimiet van 20 gig maar denk niet dat iedereen zoveel downloadt alhoewel het toch misschien laag zou kunnen zijn.
Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan vinden. Het is wel zo dat ze het via hun eigen netwerk nu doen maar ik weet niet wat daar zo fout aan zou kunnen zijn.. Ik hoop dat mijn mede-tweakers hier wat aan zullen hebben
ADSL WORDT GOEDKOPER! 8)

(trouwens is hij alweer 39,95 :D :D :D)

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/gfx/wordlid/actie/adslabonnementen.gif

[ Voor 8% gewijzigd door danslo op 22-09-2003 19:07 ]

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

primemaximuz in "tiscali adsl light"

Lees mun post eens, t word er voor sommige toch niet gunstiger op en gelukkig gaat dit pas in in 2004 8)

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

ADSL voor iedereen!!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Dit topic is gesloten.