Toon posts:

[XP] Muis begint raar te doen, geen virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik aan het werk ben op mijn notebook met Windows XP Professional krijg ik onregelmatig, ongeveer 15x per dag dat mijn muis naar het start menu gaat (in een keer) en snel achter elkaar op de muisknoppen gaat klikken. (Nee, niet de echte muis, maar de muisaanwijzer)

Ik dacht direct aan een virus, dus:
Mcaffee met de laatste datfile: runde gewoon (sloot dus niet af) vond niets
Norton met laatste live update: zelfde verhaal
Housecall antivirusscan online: vond ook niets

Ik heb wel een Patch.exe in de windows-root staan, volgens mij hoort die daar niet. Ik heb de search gebruikt en google, maar ook daar nul op het rekest.

Het kan ook nog spyware zijn? Nee: Heb adaware gerunt, ook niets.

Programma geinstalleerd voordat het begon? ook niet...

Wie heeft zo'n probleem ook wel eens gehad of weet een zetje in de goede richting?

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-05 21:44
Je mousepad kan vies zijn (maar lijkt me niet). Dit heb ik altijd als ik met zweetvingers aan mijn schoottop zit te werken. Misschien zoiets? Ik denk namelijk niet dat het softwarematig is...

Verwijderd

Het klinkt een beetje als een probleem wat je ook bij Dell notebooks ziet, de muis gaat er ineens vandoor,

je zou de nieuwste bios eens op kunnen halen, touchpaddrivers upgraden en die stick tussen de letters die clit de pointingstick (dat is um) uitschakelen...

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

misschien wordt de elektronika achter die clit muis warm ofzo.
het probleem komt ook voor bij ibm tp's en mijn armada

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

klnikt alsof je bent gehackt kijk eens met msconfig wat er allemaal wordt opgestart
als je er niet uitkomt post je hier ff een pic

idem voor de processen .. op http://www.prcview.com vind je een handige process viewer
dan zie je wat er alemaal loopt op de achtergrond

Iperf

Verwijderd

fish schreef op 22 september 2003 @ 19:58:
klnikt alsof je bent gehackt kijk eens met msconfig wat er allemaal wordt opgestart
als je er niet uitkomt post je hier ff een pic

idem voor de processen .. op http://www.prcview.com vind je een handige process viewer
dan zie je wat er alemaal loopt op de achtergrond
als je toch bezig bent in msconfig kijk dan direct even bij services in msconfig zet hier even een vinkje bij Hide all Microsoft Services
en post het liefst even een screenshot met de uitkomst. :)

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
slecht electrisch contact in muis = kapot

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nu ik even nadenk ....

als ik op sommige pc's m'n muis en toetsenbord omdraai shiet die pointer naar alle hoeken.
toetsen bord doet dan neks .. je hebt toch niet een laptop? (die per ongeluk je muis heel even als een toetsenbord ziet oid)

hetzelfde heb ik ook als ik met m'n kvm switch schakel en ik gelijk ( binnen 0,5 sec) m'n muis gebruik

ennuh idd probeer ook eens even een andere muis ......

Iperf

Pagina: 1