Toon posts:

Software voor systeemgegevens te bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb een pc met daarin een moederbord met onboard audio.
Nu wil ik die onboard audio installeren maar ik weet niet het type van het moederbord. ik kan het ook niet van het moederbord aflezen.

Weet iemand een software die je op de pc kan installeren en zodat je de systeemgegevens van je pc kunt bekijken.

Ik heb al de search gebruikt en google maar tot me grote spijt heb ik niks kunnen vinden.

Verwijderd

SiSoft Sandra kan erachter komen, en tijdens het booten staat het vast wel ergens op het scherm (vaak stiekem verwerkt in serienummer of bios versie, of soms zelfs apart vermeld).
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet op et moederbord staat, kijk nog eens goed tussen de PCI / ISA sloten en de rand van het moederbord, vaak staat er een copyright vermelding ingedrukt.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Hey topy progie van aida thanks he

Ik heb nu weer geluid :) het was dus een gigabyte moederbord GA-6vx7 4x

Groeten

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kijk de volgende keer dus eerst even in de Software Algemeen - FAQ want daar staat het letterlijk in :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Oeh en
[search=systeemgegevens] (je topictitel)
klik
etc. Als je niets kunt vinden is het mischien handig om een paar zoektermen te geven die je probeerde, kunnen we je helpen zoeken ;)
offtopic:
:X de helft van de hits bij [google=welke hardware heb ik] is t.net :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.