draadloos geluid ?

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-08 20:33

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Hoi,

ik zoek "iets" dat ervoor zorgt dat je het geluid van je PC draadloos kan doorsturen naar je stereo.
Momenteel heb ik dus een kabel steken tussen men PC en emn stereo, maar ik ga verhuizen en dat is een nieuwbouw die ik huur. Nu steekt er een badkamer en een berghok tussen de woonkamer en men bureau, en heb geen zin om gaten te boren en kabelgoten te trekken in dit nieuwe mooie appartement.
Ik had dus graag iets gevonden dat men geluid draadloos doorheen de muur van bureau naar woonkamer krijgt ( via audio out van geluidskaart, naar audio in op stereo.
Ik dacht dat Philips reeds iets gelijkaardigshad ( stereo met draadloze boxen ), maar ik zoek dus enkel het apparaatje om op de audio out van PC te hangen dat het geluid verstuurd en het apparaatje dat het signaal terug opvangt dat aan de audio in hangt van de stereo.

Iemand enig id of dit bestaat ? Waar kan ik dit vinden ? En is de geluidskwaliteit nog goed als het terug is opgevangen en wordt afgepseeld op de stereo ( niet te veel kwaliteitsverlies ? )

Bedankt.

-| Hit it i would ! |-

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

je hebt van die tv-signaal stuur dingetjes (lidl/blokker/aldi) kosten 50 euro max en die kun je ook gebruiken voor geluid.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Bestaat zeker. Let er dan wel op dat je redelijk wat kwaliteit gaat inleveren (dyanmiek, ruis, bereik (ongeveer maar tot 16 Khz)). Je moet voor jezelf dan uitmaken of het dat waard is.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

deepspace schreef op 22 September 2003 @ 18:39:
Bestaat zeker. Let er dan wel op dat je redelijk wat kwaliteit gaat inleveren (dyanmiek, ruis, bereik (ongeveer maar tot 16 Khz)). Je moet voor jezelf dan uitmaken of het dat waard is.
Klopt je gaat heel veel verliezen. Wat is er tegen om netjes een gaatje te boren?

Terzijde:
Het lijkt me helemaal niet praktisch. Je moet helemaal van je woonkamer naar je bureau lopen als je een ander muziekje wilt.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 19:36:
[...]

Klopt je gaat heel veel verliezen. Wat is er tegen om netjes een gaatje te boren?

Terzijde:
Het lijkt me helemaal niet praktisch. Je moet helemaal van je woonkamer naar je bureau lopen als je een ander muziekje wilt.
Afstandsbediening? Desnoods met spiegels :X

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 19:36:
[...]

Terzijde:
misschien leuk voor een low budget "huiskamer - voor onder de tv" pc ofzo casemod

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

deepspace schreef op 22 September 2003 @ 19:39:
[...]

Afstandsbediening? Desnoods met spiegels :X
Ja zeg ik ben Hans Kazan niet ;)

Verwijderd

shure-fan schreef op 22 september 2003 @ 19:45:
[...]

misschien leuk voor een low budget "huiskamer - voor onder de tv" pc ofzo casemod
Helaas worden dat soort dingen altijd duurder dan je denkt. Bovendien ontstaat er dan een nieuw probleem. Hoe krijg je je nieuwe mp3tjes naar de pc in de huiskamer?.....precies met een netwerkkabeltje :+ (onzin natuurlijk dat kan ook draadloos, wel weer duurder)
Pagina: 1