There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Deze krijgt dus een enorme kicker, want ik moet dat pakket hebbuh
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Ok ik heb de originele versie ervan nu, genaamd battle isle four.
Nu de uitbreidingen nog..........
Nu de uitbreidingen nog..........
Verwijderd
Waar heb je zelf al gezocht naar de addons? We gaan niet al het werk voor je doen, dus het moet wel blijken of je zelf al gezocht hebt 
Je kan het ook bij Vraag & Aanbod proberen of op een veilingssite als Marktplaats.nl. Als je het echt niet kan vinden, dan wilt men vast wel een handje helpen.
Je kan het ook bij Vraag & Aanbod proberen of op een veilingssite als Marktplaats.nl. Als je het echt niet kan vinden, dan wilt men vast wel een handje helpen.
Op marktplaats.nl is inderdaad 1 zo'n collectie te vinden, alleen die persoon lijkt niet op me mail te reageren
...........
Ik had trouwens nog een vreemde error in het spel gevonden.
Onders Win XP moet je de compatibiliteits modus gebruiken anders werkt het spel niet.
Echter in level Halls 2 krijg je het probleem dat als je dit level uitspeelt je naar het volgende level gaat : Halls 2 ..........
Na uitspelen van ditzelfde level......,jawel...., volgende level is Halls 2
.
De patches van de bluebyte site zorgen er niet voor dat deze bug verdwijnt.
Iemand hier misschien nog suggesties voor???
Ik had trouwens nog een vreemde error in het spel gevonden.
Onders Win XP moet je de compatibiliteits modus gebruiken anders werkt het spel niet.
Echter in level Halls 2 krijg je het probleem dat als je dit level uitspeelt je naar het volgende level gaat : Halls 2 ..........
Na uitspelen van ditzelfde level......,jawel...., volgende level is Halls 2
De patches van de bluebyte site zorgen er niet voor dat deze bug verdwijnt.
Iemand hier misschien nog suggesties voor???
Ik ken dat spel nogwel, ooit een demo van gespeeld.. best revelutionair voor die tijd maar het is nooit echt wat geworden.chrisstructor schreef op 22 September 2003 @ 17:05:
Ten tijde dat de 3dfx kaart er net was, kwam er een heel goed spel op de markt :
incubation![]()
![]()
![]()
Dat is al weer een tijdje geleden dus....................
Er is ooit een collectible pakket samengesteld met het spel en alle later uitgekomen mission packs.
En die wil ik dus graag hebben.........., maar ja...........heeeelemaal nergens te vinden
Weet iemand misschien nog een online winkel of normale winkel die dit pakket verkoopt???
PS link van het spel:
http://www.bluebyte.net/eng/products/incubation/index.htm
Ik heb het spel hier ook liggen met de uitbreiding: Hidden Worlds. Ik wil dat uitbreidings schijfje best wel naar je toe sturen, ik doe er toch niks meer mee en ligt hier stof te vangen. Stuur maar een mail naar tetsuo_nlAThotmailDOTcom voor de afhandeling
.
Nou, dat vindt ik nou echt super!!!!!!
Ik m ail je wel, dan kijk je maar wat je er voor hebben wilt
.
Hartstikke bedankt alvast in ieder geval
Ik m ail je wel, dan kijk je maar wat je er voor hebben wilt
Hartstikke bedankt alvast in ieder geval
Eeeeeh tetsuo,
ik heb je al een paar keer gemaild, maar je mailt me niet terug
?
Zou je me nog even willen mailen over die expansion pack
.
Als je je rekeningnummer geeft stort ik daar wel wat geld op.
Kun je mij die cd toesturen
.
Nogmaals bedankt he
ik heb je al een paar keer gemaild, maar je mailt me niet terug
Zou je me nog even willen mailen over die expansion pack
Als je je rekeningnummer geeft stort ik daar wel wat geld op.
Kun je mij die cd toesturen
Nogmaals bedankt he
Verwijderd
Zouden jullie dit verder op IRC/ICQ/MSN/mail kunnen afhandelen? Dit begint namelijk op Vraag & Aanbod te lijken
Pagina: 1