forbidden...

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-05 14:13
Ik zit met een probleem..

als freak en scholier wou ik graag testen of ik met een webserver mijn downloads van eMule op school bij kon houden... :*) (en eventueel nieuwe toevoegen... ;))
bij alle lui die ik vroeg om naar het adres te gaan om het te testen ging het goed... ze kwamen zonder problemen op de site..

maar als ik dit op school probeer dan staat er:

Error: Forbidden of iets in die trant... waar slaat dat nou weer op? ik heb het al geprobeerd door de link via cjb.net door te linken... maar dat had ook totaal geen nut... wat kan het zijn? zouden ze direct linken naar ip adressen hebben uitgezet ofzo? en wat kan ik daar aan doen?

hulp zou ik heel erg waarderen _/-\o_

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 17:30

TeeDee

CQB 241

Mag je niet op een bepaalde poort connecten?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
poort geblokt... probeer et es op een "lage" poort ipv de default poort 4711. De poorten in die buurt blokt mijn school ook. Poort 80 werkt quite failsafe maar ik zou dan wel aan extra security gaan denken...

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-05 14:13
ah dat is mooi nieuws :) alleen die poort... dat zit me niet zo lekker.. ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ga er maar vanuit dat je school Kennisnet gebruikt; de proxy daarvan blockt alles behalve de 'gebruikelijke poorten'. En dat Kennisnet dingen blockt was prima met de GoT-search te vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.