Ik heb een pc staan met winxp pro en met een 11Mbps Q-tec 774wp pci wireless network card. De laptop heeft win98 en heeft een 11 Mbps Wireless USB Adapter. (Cnet, model cnusb-611). De pc is verbonden met de cable modem voor het internet verkeer. Nu wil ik graag de laptop ook gebruiken voor het sharing en internet. Ik heb hier helemaal geen ervaring mee. Heeft iemand suggesties?
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Ik heb beide kaarten geinstalleerd, maar ze blijven scannen en ze vinden elkaar niet. Dus kan ik al moeilijk een netwerk gaan bouwen. (voorheen altijd met cross-link gewerkt)
adhoc instellen, op hetzelfde channel (bij voorkeur 6) en dan allebij in dezelfde ssid.Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 16:54:
Ik heb beide kaarten geinstalleerd, maar ze blijven scannen en ze vinden elkaar niet. Dus kan ik al moeilijk een netwerk gaan bouwen. (voorheen altijd met cross-link gewerkt)
Maareh, lees je fucking manual man...
offtopic:
Gulie, dat jij uberhoud nog moeite doet om iemand te helpen die niet van plan is zelf te zoeken/manual door te lezen
Gulie, dat jij uberhoud nog moeite doet om iemand te helpen die niet van plan is zelf te zoeken/manual door te lezen
[ Voor 17% gewijzigd door Icey op 22-09-2003 16:57 ]
uhh oke ik kan aannemen dat de plop en de PC verbinding hebben 
je gaat naar de lan verbinding toe bij properties van de lan verbinding die voor internet verbinding is zegt je internet delen dan vraagt hij met welke verbinding, Kiesje de andere
Hij geeft dan een melding van weet je wel zekker je krijgt ipadres 192.168.0.1 enz klik ja.
Dat gedaan ga je bij de plop naar internet verbining toe steld in bij verbinding devalt gathwah en zecht daar dan 192.168.0.1 en dan de plop ff rebooten.
(rebooten weet ik niet zekker meer
sorry tijdgeleden met 98 )
je gaat naar de lan verbinding toe bij properties van de lan verbinding die voor internet verbinding is zegt je internet delen dan vraagt hij met welke verbinding, Kiesje de andere
Hij geeft dan een melding van weet je wel zekker je krijgt ipadres 192.168.0.1 enz klik ja.
Dat gedaan ga je bij de plop naar internet verbining toe steld in bij verbinding devalt gathwah en zecht daar dan 192.168.0.1 en dan de plop ff rebooten.
(rebooten weet ik niet zekker meer
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()