[outlook 2000] Samenvoegen 2 agenda's

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BasXcore
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 14:15
Is het mogelijk om 2 verschillende agenda's automatisch samen te laten
voegen tot 1 agenda. Wel dat beide gewoon ook invulbaar blijven, maar dat er
een resultaat overblijft in een soort overzicht agenda.

We draaien Exchange 2000 + Outlook 2000.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
w8 ff, let's make this clear: je wilt dus twee aparte agenda's met daarboven een soort masteragenda met de info uit alle 2 agenda's? is that right? :?

• BasXcore
Ja, in een public folder staan verschillende agenda's van verschillende spreek kamers. Maar ik wil een overzicht hebben van de bezetting van alle kamers e.d. Dus ben ik opzoek naar een soort samenvoegings mogelijkheid.

Verwijderd

Hey...Simpel... je moet de agenda selecteren, vervolgens klikken op file (of bestand) dan exporteren naar een pst bestand (opslaan op bv c:\)
daarna op de andere agenda gaan staan, klikken op file (of bestand) dan importeren uit pst bestand (wat je net hebt aangemaakt) , kiezen voor importeren in huidige map en hupsakee.....werken...dan worden de 2 agenda's in 1 samengevoegd.

Verwijderd

maar hiermee haal je dus de de items uit de ge-exporteerde agenda.... dit zal je dus bv iedere ochtend moeten doen....

• BasXcore
Maar ik wil het geautomatiseerd hebben, dus meer over een third party tool die dit voor me regelt.

Verwijderd

bareuh ? geen idee.... zoek eens op Google ofzow.... "automatically export and import.." suc6

• BasXcore
Daar ben ik al ruim doorheen gegaan maar kan hier niets over vinden, alleen een paar posts met de zelfde vraag als ik. Alleen zonder antwoorden.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Kom je er niet met scripten in de trant van : als er een nieuw item in map 1 geplaatst wordt zet dit dan ook in map algemeen??? Gewoon met een formuliertje, als je hetzelfde doet met verwijderen, dan kom je denk ik een heel eind.

En dan gewoon om te beginnen 1x alles exporteren en importeren.

Verwijderd

Nou ik zou dan nog kunnen verzinnen dat je met een soort van distributielijst gaat werken, je kunt nl uitnodigingen versturen, die komen in een agenda terecht... als die nou automatisch geforward worden.... Het blijft experimenteren vrees ik...
Pagina: 1