[Mafia/PC] New Game doet 't niet.

Pagina: 1
Acties:

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Na me een aantal uurtjes verveeld te hebben in het weekend had ik is besloten om Mafia weer eens te installeren :). Lekker leuk Mafia sfeertje, sfeervol weekend.

Na een pijnlijk Installatie proces (3CD's) en de nieuwe Patch 1.1 erop gezet te hebben kwam ik erachter dat hij het niet deed. Als ik namelijk in het menu op 'New Game' druk en de filmpjes afkijk en daarna Level 1 gaat laden, springt 'ie in het midden (van het laden) naar de desktop. En dit is alleen bij New Game, want Free Ride doet het gewoon. (huh?)

Ik heb nu al meerdere forums afgezocht en ook nog Google, het halve weekend er dus aan verspild. Anyway, heb wel paar tips gevonden maar bleken niet te werken.

Dingen die ik al geprobeerd heb:

• Nieuwe nVidia drivers (44.33)
• Patch 1.11
• Indeo Codec v5
• 2x reinstall
• Windows (XP) SP1 erop zetten

Dat is dus al vrij veel :). Voor m'n specs kan je in m'n sig kijken (Bij de computer 'Load').

Ik zou het graag waarderen als iemand hier een oplossing op heeft, en ik wed dat meerdere mensen hier problemen mee hebben (Kijk maar op het officiele forum bijv.)

NA het aandringen van MaRc0 toch maar even m'n specs hier:
Machine name: Load
O/S: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) SP1
Language: Dutch
BIOS: Default System BIOS
Processor: AMD Athlon(tm) XP 1700, MMX, 3DNow, ~1.5GHz
Memory: 512MB RAM
Graphics Card: GeForce 3 Ti200

[ Voor 23% gewijzigd door Switch op 22-09-2003 16:40 ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:09

Pubbert

random gestoord

Ik heb ook een keer zoiets gehad maar dan met GTA3. Bij het laden van single player of save game ging hij gewoon naar de desk-top.

Ik lees wel dat bij jouw "Free Ride" het wel doet, dus misschien is mijn oplossing geen oplossing voor jouw.

Bij mij waren het vervangen van de CD's een oplossing, al waren het cd'r,s toen ik die van iemand anders probeerde laade hij gewoon wel door, en ik had van te voren minstens zoveel geprobeerd als jouw.

Misschien geen oplossing voor jouw, maar eventueel (en indien mogelijk) het proberen waard :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Switch
Inderdaad een idee, bij de install waren er ook een paar probleempjes (Bleef hangen op een bepaalde file enzo) en na het schoonmaken deed ie het gewoon, maar het kan zijn dat het alsnog een beetje corrupt is ofzo :|.

Ok, maar eens even de set van m'n buurjongen 'lenen' :Y)

• Switch
^^ Maakt dus niet uit.

Nieuwe set cd's, precies hetzelfde gezeik :(. Zou het komen door de 1.1 Patch?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-02 16:38

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb je windows update al gedraaid en daar gekeken bij het kopje 'Windows XP"? Daar staat namelijk een update waar bij staat "Game Stops responding or returns to desktop unexpectedly" ofzoiets (:P) en die schijnt zulke problemen op te lossen :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Switch
Yup, die heb ik geinstalleerd (Vergeten te melden), maar haalt niks uit jammer genoeg, vindt het ook raar dat er geen een fix te vinden is op hun eigen board :(.

Verwijderd

Misschien vind je hier je oplossing:

http://www.gathering.com/...fc707fb05f12525e03d9d9a76

• Switch
Ik zal het even proberen, ik laat m'n bevindingen vanavond wel weten (WHQL drivers & *.dta files met de hand kopieren < kutwerkje :()

edit
Bijde 'oplossingen' werken duidelijk niet, maar misschien ook weer wel. Want ik kon A8.dta nergens op de cd's vinden dus heb ik die meteen uit de prullenbak gevist. Als dat het probleem is, waar staat A8.dta?

[ Voor 26% gewijzigd door Switch op 24-09-2003 20:37 ]

Pagina: 1