Na me een aantal uurtjes verveeld te hebben in het weekend had ik is besloten om Mafia weer eens te installeren
. Lekker leuk Mafia sfeertje, sfeervol weekend.
Na een pijnlijk Installatie proces (3CD's) en de nieuwe Patch 1.1 erop gezet te hebben kwam ik erachter dat hij het niet deed. Als ik namelijk in het menu op 'New Game' druk en de filmpjes afkijk en daarna Level 1 gaat laden, springt 'ie in het midden (van het laden) naar de desktop. En dit is alleen bij New Game, want Free Ride doet het gewoon. (huh?)
Ik heb nu al meerdere forums afgezocht en ook nog Google, het halve weekend er dus aan verspild. Anyway, heb wel paar tips gevonden maar bleken niet te werken.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
• Nieuwe nVidia drivers (44.33)
• Patch 1.11
• Indeo Codec v5
• 2x reinstall
• Windows (XP) SP1 erop zetten
Dat is dus al vrij veel
. Voor m'n specs kan je in m'n sig kijken (Bij de computer 'Load').
Ik zou het graag waarderen als iemand hier een oplossing op heeft, en ik wed dat meerdere mensen hier problemen mee hebben (Kijk maar op het officiele forum bijv.)
NA het aandringen van MaRc0 toch maar even m'n specs hier:
Machine name: Load
O/S: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) SP1
Language: Dutch
BIOS: Default System BIOS
Processor: AMD Athlon(tm) XP 1700, MMX, 3DNow, ~1.5GHz
Memory: 512MB RAM
Graphics Card: GeForce 3 Ti200
Na een pijnlijk Installatie proces (3CD's) en de nieuwe Patch 1.1 erop gezet te hebben kwam ik erachter dat hij het niet deed. Als ik namelijk in het menu op 'New Game' druk en de filmpjes afkijk en daarna Level 1 gaat laden, springt 'ie in het midden (van het laden) naar de desktop. En dit is alleen bij New Game, want Free Ride doet het gewoon. (huh?)
Ik heb nu al meerdere forums afgezocht en ook nog Google, het halve weekend er dus aan verspild. Anyway, heb wel paar tips gevonden maar bleken niet te werken.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
• Nieuwe nVidia drivers (44.33)
• Patch 1.11
• Indeo Codec v5
• 2x reinstall
• Windows (XP) SP1 erop zetten
Dat is dus al vrij veel
Ik zou het graag waarderen als iemand hier een oplossing op heeft, en ik wed dat meerdere mensen hier problemen mee hebben (Kijk maar op het officiele forum bijv.)
NA het aandringen van MaRc0 toch maar even m'n specs hier:
Machine name: Load
O/S: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) SP1
Language: Dutch
BIOS: Default System BIOS
Processor: AMD Athlon(tm) XP 1700, MMX, 3DNow, ~1.5GHz
Memory: 512MB RAM
Graphics Card: GeForce 3 Ti200
[ Voor 23% gewijzigd door Switch op 22-09-2003 16:40 ]