schema oude kenwood receiver (kr-3130)

Pagina: 1
Acties:

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb hier nog een heeeel oud beesje staan een echte oude kenwood kr-3130 :P , helaas doet de radio et niet helaam goed meer (kabeltje los of zo iets dergelijks van de tuner) en ik zocht hier van een schema zodat ik hem weer kan repareren. Ik heb al gegoogled, maar daar vind ik alleen sites waarvoor je die schema's moet betalen :? (vind ik een beetje vreemd)

Heeft iemand een schema hiervan, of weet iemand een andere oplossing

One World Concepts

• B_FORCE
  • Niet online
niemand???? die dit weet

One World Concepts

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dat is vrij normaal dat je daar voor moet betalen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• B_FORCE
  • Niet online
dreeke schreef op 23 September 2003 @ 18:48:
Dat is vrij normaal dat je daar voor moet betalen
mm, maar i kheb al eens eerder zoiets gehadn en daar kreeg ik gewoon de schema's gratis. Et zijn ook hele rare vage (amerikaanse :? ) sites, dus ik bestel daar liever niet.

One World Concepts

• B_FORCE
  • Niet online
Vandaag eens gebeld naar een sevica van Kenwood, ze hebben ehm nog wel (wauw en dat voor een receiver van de jaren 70' ) alleen hij kost 30 !!! euro, das wel erg veel...

Het probleem is dat een vriend van mij ehm ooit heeft proberen aan te passen, ik wilde er een 2e aux-in hebben, zo we moesten een phono-in fftjes bewerken, dat heeft hij toen een beetje vreemd gedaan, en nu doet mijn tuner en phono et nie meer. Zou ik dit ook kunnen doormeten of word dat echt monnikenwerk?

One World Concepts