Toon posts:

Vasthangers Radeon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hooi allemaal!
Vorige week op de HCC een nieuw systeem gekocht (zie hieronder), maar nou heb ik regelmatig last van vastlopers bij het opstarten. Er verschijnt dan boven in beeld een groene streep. Hebben meer mensen hier las van, en kan ik het fixen?? Ik draai driver-versie 3063.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik had ook last van dat soort vastlopers, maar dat was toen ik aan het overklokken was, toen ik de voltage verhoogt had met een stapje werkte het perfect, maar lijkt me vreemd dat dat gebeurd op een onovergeklokt zysteem, w8 ff af wat anderen te zeggen hebben

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Topicstarter
Ok zal ik doen.
Ik ben trouwens wel van plan om te gaan overklokken in de toekomst....
Het voltage staat nu op default, en da's geloof ik op 1,75 v. Is dat te weinig??

voor de rest loopt ie alleen maar vast bij het opstarten, voor de rest nie.......

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Heb je wel de Via 4-1 drivers geinstalleerd (of iig de Via AGP-port driver)? Die streep kreeg ik ook toen ik dat een keer vergeten was :) ...

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Eh.........Via 4-1 drivers?
Sorry, maar wasdah?

Waar kan ik die donwloaden en wat heb ik eraan?

Verwijderd

Die drivers zorgen voor een goef functioneren van je AGP Gaatje. Installeer je die dingen niet dan kun je dit soort dingen krijgen. Ook zullen je games zwaar bagger draaien

Verwijderd

Topicstarter
Dan gaat ik die dingen eens snel installeren!! Waar kan ik ze dl'en?

Maar games draaien toch best relax, haal 4461 in 3d-mark, maar ik heb er nu ook tijdelijk maar 64 mb inliggen....

maar heeft iemand een url'tje voor me?

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

die staan op dat cd tje wat je bij je mobo kreeg

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Dan hebben die Via drivers totaal geen nut, die zijn met een score van 4461 al geinstalleerd. Ik zou proberen om ander drivers te downloaden voor je Radeon

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 19:23 schreef lord_myrddin het volgende:
Hooi allemaal!
Vorige week op de HCC een nieuw systeem gekocht (zie hieronder), maar nou heb ik regelmatig last van vastlopers bij het opstarten. Er verschijnt dan boven in beeld een groene streep. Hebben meer mensen hier las van, en kan ik het fixen?? Ik draai driver-versie 3063.
Ik draai met 7041 en heb hetzelfde probleem.
Groene balk.
2D 1280x1024 is bagger.
Vastlopers, UT, 3DMark, SOF.

:?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Installeer toch maar ff voor de zekerheid:

Via AGP driver 4.04 -->

http://www.via.com.tw/drivers/VAGP404.EXE

PC Specs

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Als je ff bij Tweakers.net kijkt in de update, zie je dat 4.25a net uit is. (van de 4in1 that is)
Pagina: 1