Toon posts:

Extra beveiliging bij S55 screensaver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er blijkt naast de standaard toestelbeveiliging een extra toestelbeveiliging te zitten op de S55 die je om een of andere duistere reden kunt inschakelen. Het werkt als volgt, je screensaver schakelt in en voordat je je telefoon weer kunt gebruiken moet je niet zoals gebruikelijk je toestelcode in vullen, maar moet je eerst je toestel uitschakelen (boodschap op het scherm: het toestel is geblokkeerd, schakel uw toestel uit!) en vervolgens weer inschakelen waarna hij het gewoon doet. Erg onhandig allemaal, dus wil je functie uitschakelen; MAAR DAT KAN NIET! Ja, na betaling van 34 Euro aan Siemens, waarna zij je een code toesturen om dit op te heffen. Erg grappig. Het ongemak is groot, maar dat rechtvaardigd dit soort praktijken niet, zeker niet omdat de handleiding hier niet voor waarschuwt, sterker nog, in mijn geval er geen woord over rept.
Heeft iemand een betere oplossing?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:46
Had je dit niet beter in het S55 topic kunnen gooien?
Maaruh; hoe heb je die instellingen eigenlijk aangezet? het nut ontgaat me iig ook van deze instelling..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me er eerlijk gezegd niet van bewust geweest dat ik het aangezet had. Ik vermoedde dat het een bug was, net als het blijven hangen van van de ringtone als je al opgenomen hebt. Totdat ik met de Siemens klantenservice belde en zij mij wezen op deze zeer vage functie. Ik heb het gewoon niet bewust gedaan.

Ps. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik het onder de S55 topic gepost had. Tja, de volgende keer beter...