ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
vreemde is dat het gebeurt als je de foto bekijkt....
Dus het kan uitvallen net na een foto maken
of als je foto's aan het bekijken bent....
Nou dacht ik eerst dat het aan de batterij lag want die moest vrijwel leeg zijn.. maar na opladen had ik het gisteravond nog steeds
Dus het kan uitvallen net na een foto maken
Nou dacht ik eerst dat het aan de batterij lag want die moest vrijwel leeg zijn.. maar na opladen had ik het gisteravond nog steeds
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
die ken ik... maar als je die niet indrukt dan moet die toch niet uitvallenCubix schreef op 22 September 2003 @ 15:23:
Bij veel canon digicams zit er een knopje "disp". Probeer die eens.
punt is dat ik hem online heb gekocht.... Dus ik weet niet of die dan naar Canon moet of naar die winkel...... neem aan Canon... maar dan zal ik wel allemaal ticket nummers moeten hebben en dus eerst contact met die helpdesk gaan hebben,......
Bij mij gaat ie ook wel eens uit >> druk je niet per ongeluk op het kleine microswitchje wat "voelt" of het display ingeklapt is ja/nee?
En heel soms gaat het display uit wanneer de accu zwak is, maar dit gebeurt schijnbaar willekeurig.
En heel soms gaat het display uit wanneer de accu zwak is, maar dit gebeurt schijnbaar willekeurig.
Is het niet handig gewoon eerst met de shop contact op te nemen hoe zij de garantie afhandelen. Darna kun je eventueel met Canon contact op nemen. Ik zou er iig spoed achter zetten.Lord_T schreef op 22 September 2003 @ 15:42:
punt is dat ik hem online heb gekocht.... Dus ik weet niet of die dan naar Canon moet of naar die winkel...... neem aan Canon... maar dan zal ik wel allemaal ticket nummers moeten hebben en dus eerst contact met die helpdesk gaan hebben,......
enig idee waar dat zit? Zou best kunnen maar heb geen flauw idee waar dat dus zou moeten zitten.... wel toevallig dan dat ik dat blijkbaar gister en eergister regelmatig raakteMetHod schreef op 22 September 2003 @ 15:45:
Bij mij gaat ie ook wel eens uit >> druk je niet per ongeluk op het kleine microswitchje wat "voelt" of het display ingeklapt is ja/nee?
online store mailde me terug dat ik contact met Canon op moest nemen.....
schiet ik ook niet veel mee op. Heb Canon wel al gemailed trouwens...
iemand enig idee of die enigzins snel zijn?
schiet ik ook niet veel mee op. Heb Canon wel al gemailed trouwens...
iemand enig idee of die enigzins snel zijn?
lekker danDear Canon Customer:
We wish to apologize for the delay in responding to your email inquiry.
Due to the effects of Hurricane Isabel throughout Virginia on Thursday, September 18th,
we regrettably were not able to respond to our customer's inquiries. Canon's email and
phone support center is located on the East Coast in Chesapeake, Virginia,
and we were significantly impacted by the hurricane.
We are dedicated to responding to your inquiry as quickly as possible
and expect to have our backlog cleared very shortly.
We sincerely regret any inconvenience and thank you in advance for your patience and understanding.
Best regards,
Canon eCare
PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL MESSAGE.
Dan maar bellen of zal dat ook geen zin hebben?
Pagina: 1