Who's general failure, and why is he reading my disk?
er staat dat de printer over te weinig geheugen beschikt? het zou misschien kunnen dat je meer virtueel geheugen moet aan maken, maar dat lijtk me eigenlijk niet
Ik krijg de melding dat de printer over te weinig geheugen beschikt om iets uit te printen
Beetje weinig info.......
- heb je dit bij alle printjobs. Of alleen bij printen in bepaalde programma's ?
- hoeveel geheugen heb je in je printer ? Standaard 4 MB ?
- wat heb je zelf al geprobeerd / gezocht ?
- heb je dit bij alle printjobs. Of alleen bij printen in bepaalde programma's ?
- hoeveel geheugen heb je in je printer ? Standaard 4 MB ?
- wat heb je zelf al geprobeerd / gezocht ?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Bij alle jobs die ongeveer bestaan uit meer dan 5 paginas
Verder zit er standaard geheugen in
Ik heb al gekeken of het document niet te groot was, verder of de gebruiker niet te veel open had staan en printer aan-uitschakelen, opnieuw installeren enz
Hoop dat het zo duidelijk is?
Ik heb al gekeken of het document niet te groot was, verder of de gebruiker niet te veel open had staan en printer aan-uitschakelen, opnieuw installeren enz
Hoe heb je gekeken ? ( Printer op pauze , printje maken en in je print queueEJVL schreef op 22 September 2003 @ 16:29:
Bij alle jobs die ongeveer bestaan uit meer dan 5 paginas
kijken naar de grootte ? )
Houdt er rekening mee dat de printer ook nog geheugen gebruikt voor pagina-
opmaak enz. dus dat je meer nodig hebt dan de grootte van de printjob.
En 4 MB is niet zo veel voor bestanden van 5 blz of meer, gewoon tekst zal
misschien nog wel gaan , maar geen pdf'jes en dergelijke.
Ik denk dat je er gewoon een beetje ram bij moet prikken.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Of je laat het gewoon door je PC spoolen ipv door je printer....dikke kans dat je PC zo ingesteld staat dat ie eerst alles naar dep printer wil sturen voordat ie uit gaat printen...dat gaat dus niet werken als dat ding niet genoeg geheugen heeft.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Idd gewoon je documten rechtstreeks af laten drukken en niet eerst naar de printer laten sturen en dan afdrukken. Kan je volgens mij gewoon instellen bij printers en dan rechtermuisknop op de desbetreffende printer
Bedankt voor de informatie, ga nog proberen of het werk
Pagina: 1