Toon posts:

BluetoothAuthenticationAgent foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij het opstarten van mijn notebook krijg ik de volgende foutmelding: Er is een fout opgetreden in irprops.cpl

Na het klikken op OK start hij gewoon op en kan ik alle programma's gewoon draaien.
Ik gebruik internet via sitecom wireless system (via router).

Is iemand bekend met dit probleem en kan iemand mij vertellen hoe dit op te lossen?

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
BluetoothAuthenticationAgent?

en je probleem zit in irprops.cpl

irprops klinkt als Infrarood, en dat heeft bijzonder weinig te maken met bluetooth (meestal)

Bluetooth is niet standaard geinstalleerd op welke machine dan ook (afaik) en is er dus af te gooien, of opnieuw erop te zetten, daar zou ik beginnen.

BTW. wanneer krijg je de foutmelding?

Verwijderd

Topicstarter
De foutmelding komt als het bureaublad staat. Ik gebruik geen infrarood apparaten. Na het wegklikken "OK" kan ik alles gewoon gebruiken.
Hoe kan ik bluetooth er afgooien? Er weer opzetten gaat met de XP-home CD?

Dit is de exacte tekst van de melding: "er is een fout opgetreden in irpropa.cpl Deze vermelding ontbreekt: BluetoothAuthentication Agent"

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-08 20:59
Nog niemand die een oplossing weet voor dit probleem?
ik heb namelijk hetzelfde, en het is ontstaan na een herinstallatie van winxp home.
op de mixromaxx laptop van mijn baas lagen de rechten ineens overhoop. administrator had geen toegang tot bestanden enzo. nieuwe administrator maken hielp ook niet.
herinstallatie zonder de oude te verwijderen, en alles werkt nog netjes als voorheen.
rechten ellende is opgelost, alleen nu krijg ik dus deze foutmelding..
:(

edit: het lijkt er dus op dat dit een typisch laptopprobleem is. xp home is (bijna) vers. ben nu bezig met service pack 2 installeren, misschien dat dat helpt.
ik kan trouwens irprops nergens vinden.. :?

edit2: het installeren van sp2 voorkomt in ieder geval dat je deze melding krijgt.
ik kwam er ook achter in apparaatbeheer dat er een bronnenprobleem was onstaan op de irda poort. (waarschijnlijk door het her-installen van winxp). hierdoor werkte deze niet. Het conflicterende apparaat (com2) van het systeem verwijderd, en opnieuw opgestart.

alles werkt nu naar behoren.... 8)

[ Voor 42% gewijzigd door Meester_J op 25-01-2005 20:14 ]