[ASUS P4-L3C/S - Laptop!] nieuw BIOS, maar wat is er nieuw?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• robenroute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-08 22:17

robenroute

VuurDraad was fijn...

Topicstarter
ASUS flikt het iedere keer weer; plaatsen ze nieuwe BIOS releases op hun website en verwachten kennelijk van de klanten c.q. gebruikers dat die zomaar weten wat er nieuw is aan het BIOS. GVDGV, wat is dat voor 'n klantonvriendelijkheid? :'(

Nou, genoeg gemekkerd; iemand die een idee heeft wat 119a en 121a doen? Zelf gebruik ik nog steeds 116 (heb 118 niet gebruikt).

Dank in het vooruit, Rob

P.S. ik weet het: alleen je BIOS updaten als er een probleem is met je PC dat ook werkelijk opgelost wordt door het nieuwe BIOS. Maar toch, ik wil gewoon weten wat er veranderd is! >:)

• robenroute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-08 22:17

robenroute

VuurDraad was fijn...

Topicstarter
Is er nou niemand die hier iets van weet? Bij ASUS krijg ik ook al geen gehoor....

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:26

Lief Adje

Love is in the air

robenroute schreef op 23 September 2003 @ 12:34:
Is er nou niemand die hier iets van weet? Bij ASUS krijg ik ook al geen gehoor....
Werkt je laptop niet goed ofzo? de gouden regel met bios flashen is: if it aint broken dont fix it!
Ik bedoel als het goed werkt waarom zou je er dan uberhaupt een nieuwe bios in willen flashen?

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Mja, om nu voor elk BIOS voor elk denkbaar apparaat een topic te openen wat er nu precies zo nieuw aan is lijkt me iets te ver gaan, dan kunnen we er wel duizenden openen. Ik hoop dat je dat begrijpt :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.