Toon posts:

Afdrukken uit Pegasus wil niet met W2k.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

Ik heb sinds kort een paar werkstations geinstalleerd met W2k + SP3, hierop is het niet meer mogelijk om vanuit Pegasus af te drukken. We maken gebruik van Pegasus 3.12c en de printers, Lexmark en HP's, hangen in het netwerk. De printer drivers worden met NDPS gedistribueerd, ik heb ze al eens verwijderd en opnieuw laten installeren. Dat hielp niet. Vanaf de Win98 PC's is er geen probleem. Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-02 17:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mischien dat de nieuwste versie 4 een oplossing bied ? Of is dit uitgesloten van gebruik ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daarmee werkt het wel maar we willen de 3.12 versie eigenlijk blijven gebruiken omdat die alleen in het Nederlands beschikbaar is. De 4 versie is nu nog alleen in het Engels.

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07-2025
Werkt printen in Excel wel?

Leven is meervoud van lef

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
Ik raad je toch aan om naar Pegasus 4 te gaan.
Niet alleen is deze versie een stuk beter dan de 3.12 maar hij kan ook meer en is een betere vervanging voor Outlook.
Met Pegasus 4 is het geen probleem om te kunnen printen als je Windows2000 of XP gebruikt.
Ook mails die zijn opgemaakt met HTML werken nu prima....
Op de taal na is er geen enkele reden om V4 niet te gebruiken!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

virtuele LPT poort mappen naar je netwerkprinter? Heeft mij wel eens uit de brand geholpen met dit probleem. Was alleen op een Win98SE bak...

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:13

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Define "kan niet printen" :?

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1