[symantec av] systray icoontje verdwijnt *

Pagina: 1
Acties:

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 10:05
Een klein probleempje: Na installatie van de Symantec (niet de norton home versie dus) antivirus scanner verdwijnt het systray icoontje bij de eerstvolgende opstart van mijn pc. Het schildje staat normaal voor realtime protection activated, dus was ik bang dat deze niet actief was. Wanneer ik het programma via program files benader, blijk de scanner toch wel aan te staan en realtime protection actief te zijn. toen dacht ik dat het lag aan de instelling van het icoontje in de systray. dus ik hem omgezet van hide when inactive naar always on. Geen resultaat. Wat kan ik doen? Mijn OS is winserver 2003

edit: vergeten de kern van het probleem in de titel te zetten |:( Klaarblijkelijk kun je dat niet meer editten :(

[ Voor 10% gewijzigd door Trunksmd op 22-09-2003 13:03 ]

• Trunksmd
*kick*

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Welke antivirus versie draai je nu precies? Wordt Windows 2003 Server wel ondersteund?

This footer is intentionally left blank

• Trunksmd
Ik draai Symantec Antivirus Corporate edition v8. En deze moet draaien op win 2003, dat heeft ie voorheen ook gedaan (nu trouwens ook)

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24

ajhaverkamp

gewoon Arjan

This footer is intentionally left blank

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titelfix, je kan trouwens via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport een modje een schop geven om het te veranderen, nu deed een ander het voor je :)

Zie verder dus ajhaverkamp --> de website van symantec :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Trunksmd
De link naar het exe bestand zat naar de verkeerde map verwezen. Ik kwam erachter toen ik de mogelijkheden van symantec servicepagina uitprobeerde. Bedankt voor jullie tips. Ze waren zeer waardevol

[ Voor 79% gewijzigd door Trunksmd op 23-09-2003 22:53 ]

Pagina: 1