Toon posts:

[IE6/WinXP] na disccleaner geen rabobank mogelijk *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK ik heb een probleem, ik hoop dat iemand kan helpen.
Ik ben iets te enthousiast geweest met disc cleaner en nu kan ik bepaalde pagina's niet meer openen oa www.hotmail.com (alleen via msn kan ik men mail nog ophalen), www.rabobank.nl (begin pagina gaat nog wel) zodra ik men saldo pagina wil opvragen doet ie niets meer. En ook het zoeken binnen mijn eigen computer werkt niet meer(ctrl F) het enige wat ik dan te zien krijg is dat irritante hondje. Ik heb wel java geinstalleerd en tevens microsoft explore 6. Nu heb ik inmiddels Opera geinstalleerd en kan ik wel alles openen (behalve internet bankieren, maar dat wist ik al)Iemands tips voor deze wazige situatie??

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01

ericding

Altijd de eerste.

Kijk eens bij je internet security settings. Hotmail wil namelijk je wachtwoord controleren via een beveiligde verbinding, en ik denk dat de RABO-site ook wel zo iets wil :?
Waarschijnlijk staan je security-settings dus "te streng".
offtopic:
Trouwens, lees eens in de FAQ waaraan een nieuw topic allemaal moet voldoen... (zoals een goede titel)

[ Voor 3% gewijzigd door ericding op 22-09-2003 12:55 . Reden: codefout ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik gok dat meer dan de helft van de mensen die hier op GoT een vraag stelt, WinXp draait. Het zou inderdaad een chaos worden als iedereen dus maar 'WinXP probleem' als titel zou nemen ;)
Dus een kleine titelfix.

Trouwens WOS --> Software Algemeen omdat het om je browser gaat, zie voor dit alles ook WOS Policy + FAQ topicstart :)
Trouwens nog welkom op GoT!

Ik zou beginnen met de standaardinstellingen terugzetten (eerst beveiligingsopties in IE zelf, eventueel teruggaan naar een eerdere datum).

Java heeft hier trouwens niets mee te maken, JavaScript waarschijnlijk des te meer maar dat heeft naast de naam weinig met Java te maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

volgens mij moet je bankieren.rabobank.nl oid in je trusted sites zetten anders kom je er niet in.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is trouwens ook dat ik dus bepaalde links kan aanklikken wat ik wil, maar men brownser doet helemaal niets BV in hotmail empty junkmail en er gebeurd niets. Geldt ook voor de betalen en sparen link op de rabo pagina.