eh nee, eh nee, eh ja maar ik kon vorige week wel pingen. Zit nu op mn werk waar we zelfde verbinding hebben en waar ook firewall aan staat en ik wel kan pingen.
By the way je geeft echt super goede info
Als mijn post zo was overgekomen, was dat zeer zeker niet de bedoeling, ik vond eigenlijk juist dat jij een beetje weinig info gaf; je zei niet of je achter een router zat, je zei niet dat je vorige week wel kon pingen, je zei niet dat je wel een firewall aan had staan, je zei ook niet dat het op je werk wel kon met een firewall aan.
quote:
yojordi schreef op 22 September 2003 @ 10:59:
een verhaal
-----------------------------------------------------------
Je meote de boel niet afzeiken als je niet weet waarover je praat
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)
maar je moet niet casema afkraken voor iemand anders. Ik heb al jaren fijn internet bij casema. Ik denk ook dat het probleem bij mij ligt. Ik kan alleen niet vinden wat het is.
Ik zit zelf ook al 5 jaar bij casema (bij gebrek aan beter), en ik vind de service ronduit belachelijk, je zit _altijd_ minimaal 30 min te wachten aan de helpdesk. Laatst waren we van Premium naar Power overgeschakelt, maar toen hadde ze ons een basic abbo gegeven. (nu dus lekker met 35kb/s downen

), toen we dus hadden gebelt zou het wel een maand duren voordat ze het zoude hebben gefixt. Verder heeft casema bij ons ook vrijveel storingen, dus vandaar dat ik niet uitermate positief ben.
Yojordi is in de war met de verbindingentest, die kan niet met een router (zonder aanpassingen), maar om hem dan meteen aftezeiken........
Ik wist inderdaad niet dat het over een verbindingtest (

) ging, op de site van speedtest staan maar 4 test, upload download, conn/min, en dus die ping test. aangezien de topictitel was; geen ping bij speedtest, ging ik er vanuit dat de TS de ping test niet kon uitvoeren. daarom wou ik serieus alleen maar
helpen en echt geen ruzie schoppen/onaardig zijn
[
Voor 23% gewijzigd door
w0w op 22-09-2003 12:26
]