Toon posts:

[Edimax 6104] Virtual Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem bij het portmappen van mijn Edimax 6104 router:

Na het invullen van de portmap en het clicken op de "apply" knop krijg ik na een halve minuut het (standaard) explorer scherm met:

The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Hij lijkt mijn instelling dus niet goed te verwerken. Soms moet ik de router hierna zelfs resetten omdat hij vastgelopen is.

Wat heb ik al gedaan?
- 147 topics op tweakers doorgenomen waar alleen algemene portmappingsproblemen met de edimax bespoken worden
- Firmware upgrade van 0.57 naar 0.59

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Domme vraag hoor, maar ben je er al gewoon mee naar de winkel gegaan ?
Dit klinkt namelijk als gewoon een brakke router IMHO

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. daar heb ik natuurlijk ook al aan gedacht maar alle andere menu's werken feilloos. Bovendien heb ik de firmware ge-upgrade. Toch raar dat ie alleen bij dit menu "vastloopt"

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s111899/edimax1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s111899/edimax2.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 11:33 ]

• dvherk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10-2024
Misschien ook een heel dom antwoord.
Reset je router eens, met de button aan de achterzijde. Daarna opnieuw configen...
Heb zelf ook zoiets en toen was het weg. Just my two pennies ;)

Verwijderd

dvherk schreef op 22 september 2003 @ 16:17:
Misschien ook een heel dom antwoord.
Reset je router eens, met de button aan de achterzijde. Daarna opnieuw configen...
Heb zelf ook zoiets en toen was het weg. Just my two pennies ;)
Bij een firmware-upgrade reset je de router meestal automatisch, dus het zal weinig uithalen denk ik.
Ik ben het met Koffie eens, ga gewoon terug met het ding. Laat het eventueel in de winkel natesten, zie je meteen of het aan jouw specifieke situatie ligt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat moet ik dan maar eens doen. Ik heb de router namelijk al een aantal keer gereset. Het gekke is alleen dat alle andere functies het PERFECT doen. heel raar. (Ik zal nog ff laten horen wat de winkel te zeggen had)
Pagina: 1