Gisteren op een gemiddeld warme dag sloeg mijn pc plotsklaps vast. Boven in het beelt kwamen allemaal groene streepjes te staan en echt helemaal niks deed het meer. Dus ik reset, maar het scherm gaat niet meer uit. Nou zou kunnen dat hij iets te warm is. Dus na een uur zet ik hem weer aan. Alles begint te draaien(ventilator's HD's) maar ik krijg weer geen beeld. Dat was vanmorgen ook nog dus er is iets kappot. Ik weet alleen niet wat. Mijn vraag is of er iemand weet hoe ik er nu achter kan komen wat er kappot is. De volgende zaken heb ik zelf al gechecked:
Alle kaarten zitten goed vast, geen losse bekabeling, niks dat rookt of extreem heet wordt, en alle ventilators draaien.
Het gaat om een pc met de volgende configuratie:
Soltek SL-75RV
AMD Athlon XP 2600+
512 DDR Ram
Geforce 4 4200 128 Mb Ram
Silicon 0680 RAID Controller
2 x 40 gig HD's (RAID 0)
Realtek netwerkkaart met zo'n standdaard chip.
Er zit nog garantie op, dus als het goed is kan ik gewoon dat opsturen wat kappot is. Heeft iemand een tip voor mij waar te beginnen.
Alle kaarten zitten goed vast, geen losse bekabeling, niks dat rookt of extreem heet wordt, en alle ventilators draaien.
Het gaat om een pc met de volgende configuratie:
Soltek SL-75RV
AMD Athlon XP 2600+
512 DDR Ram
Geforce 4 4200 128 Mb Ram
Silicon 0680 RAID Controller
2 x 40 gig HD's (RAID 0)
Realtek netwerkkaart met zo'n standdaard chip.
Er zit nog garantie op, dus als het goed is kan ik gewoon dat opsturen wat kappot is. Heeft iemand een tip voor mij waar te beginnen.