Onderstreept verzonden email met oulook

Pagina: 1
Acties:

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Als ik een mail verstuur naar iemand komen deze onderstreept aan. Zoal ik ze zelf zie in outlook zijn ze niet onderstreept. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Ik kan nergens een optie vinden om dit uit te zetten. Ook in de help van outlook staat er niks over. De mail wordt opgemaakt met Word. Maar ook hier kan ik niks vinden wat er voor zorgt dat de mail onderstreept word verzonden.

I'll be back

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Doet het zich bij een of meerdere personen voor?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wat voor onderstreping, kan het geen spellingscontrole op verkeerde taal of iets in die richting zijn???

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Als ik een mail verstuur naar iemand komen deze onderstreept aan. Zoal ik ze zelf zie in outlook zijn ze niet onderstreept. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Ik kan nergens een optie vinden om dit uit te zetten. Ook in de help van outlook staat er niks over. De mail wordt opgemaakt met Word. Maar ook hier kan ik niks vinden wat er voor zorgt dat de mail onderstreept word verzonden.
De tekst komt dus op deze manier aan.
Het doet zich voor bij een persoon.

I'll be back

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
herminator schreef op 22 September 2003 @ 09:52:
[...]
De tekst komt dus op deze manier aan.
Het doet zich voor bij een persoon.
als het zich maar bij één persoon voordoet, denk je dan niet dat het aan die persoon ligt? of althans, aan zijn pc?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Een persoon, dan is het 95% zeker een probleem aan zijn kant. Misschien dat hij een plugin heeft draaien of iets in die richting

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Heeft die persoon dan niet gewoon zijn weergave instellingen qua lettertypes aangepast voor platte tekstberichten?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1