Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een handige backup methode voor mijn data.
Ik heb deze schijf gevonden, maar geen winkel die hem kan leveren.
kent iemand een gelijkwaardig product dat wel in NL te koop is? of een winkel die deze levert.

voor de mensen die niet op de link willen klikken, het is een externe 160Gb (7200)hdd met usb2 en ETHERNET aansluiting voor 253.76 Euro.

http://www.tigerdirect.co...details.asp?sku=X131-1003

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41

YellowCube

Wait...what?

ik wil het eigenlijk ook wel heel graag weten...zoiets lijkt me ideaal.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17
Lijkt me ook wel cool, maar in de picture gallery staan alleen maar gesoepte pics?? Is dit ding wel al verkrijgbaar??

Verwijderd

Topicstarter
ik heb o pinternet genoeg amerikaanse winkels gevonden, alleen geen in Europa

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Wat je zoekt heet een NAS. Doe maar een zoek opdracht in de pricewatch dan zal je er wel een paar vinden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41

YellowCube

Wait...what?

Ik zie in de pricewatch toch wel hele andere prijzen omhoog komen dan de 253 Euro waar TS mee aankomt.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ja ik kijk ook net en van die prijzen schrik je wel even.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
en standaard nas is een beetje overkill, zijn vaak scsi/raid systemen, dit is alleen 1 schijfje met een ethernet aansluiting, dat maakt het juist zo aantrekkelijk, een standaard nas zoals we op de zaak hebben neem je niet even in je binnenzak mee.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Kijk hier eens http://www.acesdirect.nl en tik als zoek opdracht eens NAS in dan krijg je wel spullen die tussen de 50 en 150 euro duurder zijn als waar de topic starter mee aan kwam. Als je eenmaal weet wie het heeft kan je uitzoeken wie het goedkoopste is.

Pagina: 1