Toon posts:

Problemen Radeon 9600 Pro en C&C Generals

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Radeon 9600 Pro gekocht en alle spellen werken er perfect mee. Alleen Command & Conquer niet.

Hij start goed op en als ik dan de muis niet beweeg, dan blijft ie gewoon dat gevecht op het plein spelen, maar zodra ik de muis beweeg en het menu komt op het scherm, dan freezed het spel.

Ik heb al van alles geprobeerd zoals mijn Asus mobo flashen, nieuwere 4in1 drivers van Via, oudere Detonator drivers, zowel van ATI als van Hercules... gespeeld met Powerstrip en de Rage3d tweaker... maar niets helpt.

In de readme van C&C generals, staat wel dat voor dit spel aangeraden word om Anti-Aliasing uit te zetten maar dat kan ik niet! Het minste wat ik kan kiezen is 'application preference'.

Kan iemand me hiermee helpen?

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Application Preference = uit, behalve als je het in-game aanzet. (en daar is bij deze game geen optie voor)

Heb je de nieuwste patches voor C&C generals wel geïnstalleerd. (Zie de C&C generals topic op dit forum)

Verwijderd

Topicstarter
Hhmmm ja dan staat ie dus uit. Ja die heb ik geinstalleerd, de laatste patches.

Verwijderd

Dit is een bekend probleem (topic bestaat al);

Ik heb ook een radeon 9600 en ik heb ook van alles geprobeerd en ik het het alleen nog maar onder windows98 aan de praat gekregen

zie andere Topics