Ik heb sinds een week een Dell Latitude D600 met voorgeinstalleerd Windows XP Pro (daarna alle noodzakelijke opdates erbij gezet) met een Centrino processor en 512 MB intern geheugen. Ik heb Office XP daarop volledig geïnstalleerd. Tijdens de installatie waren er geen foutmeldingen. Bij het openen van grotere Word documenten en Excel sheets lukt het niet deze te openen en willen Word en Excel de documenten herstellen. Na het herstellen zijn bijv grafieken uit de sheets verdwenen. Ik heb daarna Office XP er 2x weer afgehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem bleef precies hetzelfde. Daarna heb ik het geprobeerd met een oude Office 2000 die ik nog had, maar ook toen was het probleem exact hetzelfde.
Ik heb de gecopieerde files opnieuw op de andere computer geprobeerd en deze bleken nog steeds goed te zijn. Ik heb ook de SP’s geinstallleerd. Ik heb allerlei extra programma’s, zoals virusscanners tijdelijk verwijderd
Heeft dit te maken met een instelling van Windows of zo
Wie kan mij helpen?
Ik heb de gecopieerde files opnieuw op de andere computer geprobeerd en deze bleken nog steeds goed te zijn. Ik heb ook de SP’s geinstallleerd. Ik heb allerlei extra programma’s, zoals virusscanners tijdelijk verwijderd
Heeft dit te maken met een instelling van Windows of zo
Wie kan mij helpen?