Eindelijk de nieuwe Jedi Knight gekocht kom thuis spel natuurlijk meteen proberen. Geinstalleerd, cd 1 erin voor de beveiliging. Zegt ie dat ie cd 1 niet kan vinden. Is mijn cd nu niet goed, mijn cd speler verrot (het is een oude philips cdrw 400 series) ? Kan niks vinden bij lucasarts dat er een patch voor is en google levert ook niet veel op. Alleen 'cracks' om de cd beveiling op te heffen maar dat is niet voor de commerciele versie. Plus dat ik mijn originele aan de praat wil hebben.
het kan van alles zijn
als jij kans ziet probeer hem eens in een andere PC en kontroleer ook gelijk of er krasen zitten op de cd maar inderaad mijn gok is dat de speler de geest heeft gegeven hat zelfde probleem 2 jaar geleden met mijn cdrw van Philips
als jij kans ziet probeer hem eens in een andere PC en kontroleer ook gelijk of er krasen zitten op de cd maar inderaad mijn gok is dat de speler de geest heeft gegeven hat zelfde probleem 2 jaar geleden met mijn cdrw van Philips
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Als het goed is doet ie het wel als je opnieuw opstart met de CD erin. Waarschijnlijk zal het nu wel goed gaan. Je draaid waarschijnlijk XP ?
Mocht het nog niet werken zou ik terug gaan naar de winkel. Hoewel ik de no-cd patch gamewise wel kan aanbevelen, want de beveiliging is dus echt slecht uitgevoerd. CD die begint op te spinnen midden in de game etc. Game laad ook nog eens langzamer. Lucasarts heeft uiteraard het recht om haar prokukten te beveiligen, maar doe dat dan wel goed
Mocht het nog niet werken zou ik terug gaan naar de winkel. Hoewel ik de no-cd patch gamewise wel kan aanbevelen, want de beveiliging is dus echt slecht uitgevoerd. CD die begint op te spinnen midden in de game etc. Game laad ook nog eens langzamer. Lucasarts heeft uiteraard het recht om haar prokukten te beveiligen, maar doe dat dan wel goed
...Als het maar werkt
Opstarten met de cd erin heb ik al meerdere keren gedaan. Heb inderdaad XP draaien. Heb ook al een schone installatie geprobeerd.
Die no-cd patch werkt dus niet op de commerciele versie. Speel nu met de opstart file van de beta denk ik. Die file is ruim 1 mb kleiner.
Ga vanavond eens een andere cd-speler proberen. Op een andere computer wordt een beetje lastig omdat daar een pci videokaartje in hangt die het spel niet ondersteund.
De cd zelf ziet er hagelnieuw uit, geen krassen niks ...
Die no-cd patch werkt dus niet op de commerciele versie. Speel nu met de opstart file van de beta denk ik. Die file is ruim 1 mb kleiner.
Ga vanavond eens een andere cd-speler proberen. Op een andere computer wordt een beetje lastig omdat daar een pci videokaartje in hangt die het spel niet ondersteund.
De cd zelf ziet er hagelnieuw uit, geen krassen niks ...
hum hoor je hem wel spinnen en zie je wel een cd in de explorer staan of dat ook niet ??
De cd werkt verder prima, heb het hele spel geinstalleerd ermee. Als ik spel opstart dan gaat ie draaien als een gek, waarschijnlijk probeert ie het begin te lezen. Daar hebben ze allemaal bad tracks gezet. Heb al geprobeerd om een image van de cd te maken en het daarmee te proberen (Nero Imagedrive) maar liep vast na verloop van tijd. Waarschijnlijk zelfde probleem als de copy protection. Daarom denk ik ook dat het aan mijn cd speler ligt
edit:
wat nog veel stommer is is dat de multi player het wel doet. Daar zit geen copy protection op volgens mij.
wat nog veel stommer is is dat de multi player het wel doet. Daar zit geen copy protection op volgens mij.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 13:12 ]
heb ik gehad met force compander op mijn nomad(is philips) cdrw.
hopen dat hij het wel doet op je ander PC
maar valt dus wel op Lucas arts weer
hopen dat hij het wel doet op je ander PC
maar valt dus wel op Lucas arts weer
Pagina: 1