[Files Converten]van .dwg naar .pdf

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
weet niet of ik op de goeie plek post.. zoniet, sorry :/
---

Ik zit met een paar honderd autocad tekeningen in .dwg formaat, maar @ stage zijn we ze eigenlijk nodig in PDF formaat. Weet iemand soms een converter, ik heb me echt rot gezocht en het enige wat ik vind is Acrobat Distiller. Leuk en aardig, maar ik heb geen zin om 2 tot 3 honderd tekeningen allemaal appart met de hand uit te gaan printen :Z

Dus zou ik eigenlijk iets willen hebben wat een stuk geautomatiseerder gaat. Want nu print ik dus de file naar de distiller map, die de .dwg autocad file converteerd naar .pdf Adobe Acrobat Reader formaat.

ehm... als iemand me kan helpen, of een idee heeft, dan hoor ik het graag.

tnx

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik neem aan dat je zelf al met Google hebt gezocht maar ik zocht ook even en vond echt een aantal converters. Of er iets voor je bij zit is aan jou om te proberen.

zoekresultaten

[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 22-09-2003 08:27 ]

ARME AOW’er

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Ja idd,

ik heb een aantal van die gevonden apps geprobeerd, maar helaas zijn die niet geautomatiseerd. Ik kan nu ook alwel een .dwg naar .pdf omzetten, maar daar voor moet ik een stuk of 15 handelingen doen. Als het nou een stuk of 10 files waren.. 'ok'.. maar het zijn er 2 a 3 honderd :S Dus iets automatiseren zou het mooist zijn, maja

Die converters zetten puur 1 bestandje om, wat ik dus nu in princiepe ook al kan met Acrobat Distiller.

[ Voor 16% gewijzigd door MetZyZteM op 22-09-2003 08:33 ]

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 14:05
http://www.google.com/sea...8&q=dwg+convert+pdf+batch -->
http://www.cadzation.com/
Convert DWG files to PDF with AcroPlot!
CADzation specializes in AutoCAD Drawing (DWG) and Word conversion to PDF and DWF. Our AcroPlot family of products allow you convert either a single CAD drawing or perform an "AutoCAD Batch Plot" on thousands of drawings at a time. And unlike our competition we can combine Word documents and AutoCAD DWG 's into a single portable PDF file that you can easily transmit to your client.
Be sure to check out our sample Autocad drawings in the Free CAD download area below to see what AcroPlot can do.

volgens mij doet dat wat jij wil

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

MetZyZteM schreef op 22 september 2003 @ 08:20:
allemaal appart met de hand uit te gaan printen :Z
Wat dacht je van een batchfile? (onder DOS kon het, zal nu ook wel mogelijkhied voor zijn; de bestandjes op je pdf-writer mikken door te slepen in verkenner ofzoiets zal ook wel werken)

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!