• Eagle666
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 15:19
Nou ik snap niet hoe iedereen dit een goed ding vind die Diva MP3 speler. Ik heb hier een MP3032W liggen (Diva 32MB) met een 512 MB compact flash card maar het is een onding.

Ik kan mp3's via de usb kabel zonder problemen op het interne geheugen en CF card zetten, afspelen van het interne geheugen geen probleem maar als ik nummers van de CF card ga spelen krijg ik allemaal kunstmatige geluiden te horen door de muziek heen, alsof hij overslaat (frakties van secondes maar wel godsgruwelijk vaak), waardeloos de muziek is zo niet aan te horen.

Ik heb het probleem als ik WinXP gebruik, Win98, desktop pc, laptop pc, diverse mp3 formaten, copieren met meegeleverde programatuur, via de explorer copieren naar de CF card die als removable drive is aangegeven binnen windows en ik heb zelfs de geheugens met de Diva zelf geformateerd. Ik heb het allemaal geprobeert. De CF card heb ik laten omruilen, de MP3 speler is zelfs omgeruild maar het probleem blijft bestaan !!!
Deze mp3 spelers werken gewoon niet. :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

wat is het merk van je CF kaart?
probeer eens een ander merk...

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:14

red bull

Keeps me awake !

Heb dat ook gehad, sandisk wel, apacer en dane elec niet

• Mophun
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08-2022
Inderdaad. De CF kaart is niet compatible.
Ik heb zelf 2 verschillende merken CF-cards, die het allemaal perfect doen in mijn camera. Maar ze doen het niet allemaal in mijn mp3032W.

Verwijderd

Ik heb een sandisk 256 erin zitten, en die doet het prima...

• Eagle666
Bedankt voor de reacties, die CF card is waarschijnlijk ook het probleem aangezien ik een Danelec zou moeten krijgen maar elke keer een whitelabel CF card krijg van mp3cdspelers.nl

Ik heb al meerdere keren bij retourzending gevraagd waarom ik deze CF card krijg ipv de Danelec die je volgens hun website zou krijgen maar geen antwoord. Bij het omruilen van de CF card kreeg ik weer dezelfde type merkloze CF card terug.

Ik zal ze wel eens even bellen en ze hier eens goed over uithoren.

Verwijderd

eagle666 ik heb even een vraag omdat ik deze mp3-speler wil gaan kopen op mp3cdspelers.nl . Ik wou vragen of je nu van hen een andere flashcard hebt gekregen en of het probleem nu is opgelost.

• Eagle666
jonnyS, ik weet niet of deze reactie nog bij je aankomt maar mijn probleem is inderdaad opgelost. Het probleem zat 'em in de compact flash card. Ik had een merkloze kaart gekregen (zogenaamde whitelabel) en daar zat het probleem in. Ik heb deze kaart laten omruilen voor 1 met het merknaam erop dat ze verkopen, te weten Danelec. Ik weet niet of ze deze nog verkopen, als ze dat wel doen raad ik je aan om alleen de player bij hun te halen en de CF card ergens anders (kijk op tweakers.net in de pricewatch voor de goedkoopste aanbieder). Maar zorg dat je een goed merk koopt (welke dat zijn kun je wel ergens op GoT lezen). Het heeft mij nml meer dan een 1/2 jaar gekost om het werkend te krijgen, als maar bellen en aangetekende post versturen met/naar mp3cdspelers.nl
Pagina: 1