Toon posts:

Creative Inspire 5.1 set!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ello,

Heb nu al een aantal jaren de Creative Inspire 5.1 set!
Vanaf het begin heeft mijn middelste box ( "front speaker " ) het nooit gedaan !
Hij is niet kapot // defect( kabels zitten ook goed ).. En als ik die creative soundcheck doe krijg ik ook gewoon zo'n zwoooeeele duitse grafstem uit mn middelste box !

Ik weet inmiddels dat MP3 files geen 5.1 ondersteunen.. Dvd's en de meeste games horen dit wel te doen.. Het lukt mij dus bij geen van allen !

Ik denk dat ik een file extra config file moet downloaden ofz0 om die middelste box aan de praat te krijgen.. !?

Ik had deze topic uiteraard al veel eerder kunnen posten.. aangezien ik deze boxen al een paar jaar heb en nooit zin heb gehad om er achter aan te gaan.. Heb ik nu dus besloten et wel te doen :/

ty O-)

Verwijderd

Topicstarter
seeking help !! :>

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
heb je ook de luidspreker instellingen in windows op "5.1 Surround Sound-luidsprekers" staan?

ik heb 4.1 en toen ik dat gedaan had kwamen mp3's in ene ook uit me achterste speakers

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• clstat
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 15:29
Uhmm... FAQ al gelezen?

XP2000+, GA7VRXP, 2 x 40GB Maxtor in Raid0, Hitachi 174SXWB, Canon Powershot A40

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 07:24
MokerHamer schreef op 22 september 2003 @ 02:37:
heb je ook de luidspreker instellingen in windows op "5.1 Surround Sound-luidsprekers" staan?

ik heb 4.1 en toen ik dat gedaan had kwamen mp3's in ene ook uit me achterste speakers
Windows instellingen helpen ook niet altijd.

BlaBlaBla

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Gewoon in de playcentre van creative live/audigy(2)in het schuifmenutje 'CCS' op 'on' zetten, dan doet je middelste speaker ook mee

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-08 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is inmiddels al wel 100.000 keer voorbij gekomen, zet je instellingen van creative en windows goed, zet CSS aan of kom tot de conclusie dat een center niet bedoeld is voor muziek. en antwoord dat gewoon vindbaar is

Zie ook de FAQ.

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 22-09-2003 09:38 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.