Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Bij mijn zoektocht naar een nieuwe telefoon kwam ik onder andere twee nieuwe Motorola toestellen tegen, de V600 en V700 (of dat de officiële naam is weet ik eigenlijk niet maar daar ga ik voor het gemak even van uit, een andere aanduiding voor dezelfde telefoon is de MPx200). Omdat beide telefoons een hoop te bieden zijn maar toch een aantal belangrijke verschillen kennen dacht ik, laat ik er eens een topic over starten. Bij deze.

Motorola V600

In het kort is de V600 een toestel waarmee Motorola de technologische achterstand probeert in te halen. Met een TFT scherm (resolutie 176 x 220, 65K kleuren), quad band ondersteuning (850, 900, 1800 en 1900 Mhz), een VGA camera (dus foto's op 640 x 480) en Bluetooth ondersteuning lukt dat in eerste instantie aardig. Ook het externe 'inversion display' ziet er keurig uit (resolutie 96 x 32).

Nadelen wat mij betreft zijn ontbrekende IrDa, het nog steeds aanwezig zijn van een antenne en het feit dat je maar 1 telefoonnummer per naam kunt opslaan in je telefoonboek. Ik heb Motorola even gemaild om dit te laten bevestigen want ik weet dan weliswaar niet zoveel van dit merk maar damn, dat zou erg slecht zijn.

De prijs van dit juweeltje, bij KTFW.de: € 460,-

Foto:

Afbeeldingslocatie: http://commerce.motorola.com/consumer/QWimages/newpro03/v600.jpgAfbeeldingslocatie: http://commerce.motorola.com/consumer/QWimages/newpro03/v600_side.jpg

Motorola V700

De V700, ook wel omschreven als de MPx200, is de eerste Smartphone van Motorola. Dit toestel zal in eerste instantie draaien op versie 2002 van dit Microsoft OS voor telefoons, begin volgend jaar komt er een versie met Smartphone 2003. Ik zal verder niet de voordelen noemen van het MS OS, zoals Pocket Word/Excel/Outlook/IE/MSN enz.

De versies van volgend jaar brengen me meteen bij de belangrijkste features die niet op de V700 aanwezig zijn (maar op de nieuwe versies wel), een digitale camera en Bluetooth ondersteuning. Ook zou MMS niet ondersteund zijn, maar dat is niet bevestigd (als iemand daar meer info over heeft, graag!). SMS wordt namelijk wel ondersteund, ik zou het erg vreemd vinden als MMS niet zou worden ondersteund.

Wat is er dan wel aanwezig? Net als de V600 heeft ook de V700 een TFT scherm met hoge (176 x 220) resolutie, geen touchscreen helaas. Voor Smartphones (of gewone mobieltjes) met die functionaliteit zul je moeten wachten tot de zomer van 2004. De V700 biedt tri-band ondersteuning (900, 1800 en 1900 Mhz). Ook aanwezig: een mini-USB aansluiting en een SD/MMC slot. De V700 biedt in tegenstelling tot de V600 wél IrDa.

De prijs van dit juweeltje, bij KTFW.de: € 544,-

Foto's (Motorola links):

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_mpx200_028Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_mpx200_025

Meer foto's hier.

Beide telefoons zijn in oktober verkrijgbaar.

Een ander leuk nieuwtje is dat de Motorola A760 eraan gaat komen. Bluetooth, touchscreen, 65K kleuren, USB, bluetooth, mp3 speler, Linux(!), enz. maar laten we het eerst even houden bij de bovenste twee telefoons, aangezien er over de A760 nog niet veel bekend is.

Afbeeldingslocatie: http://motoinfo.motorola.com/motoinfo/images/thumbs/A760%20closed_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://motoinfo.motorola.com/motoinfo/images/thumbs/A760%20ANGLE_thumb.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door TripleM op 22-09-2003 03:25 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Over de V600 is al een draadje:

Motorola V600

En over de V700 staat er een mooi artikel op de FP:

Microsoft en Motorola kondigen MPX200 Smart Phone aan

Owja,

En quad-band is naast de bekende frequenties niet 800MHz maar 850MHz

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 22-09-2003 02:37 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• TripleM
Wat ik overigens absoluut niet begrijp, is dat het in de V600 nog steeds slechts mogelijk is om 1 telefoonnummer bij 1 naam op te slaan. Je zou denken, met al het technisch vernuft, dat dit soort dingen allang een keer veranderd zouden zijn. Ik heb Motorola gemaild hierover maar geen antwoord ontvangen. Wel een enquete, hoe tevreden ik ben over mijn vraag aan Motorola. Nou, je kunt wel raden wat ik daar heb ingevuld.

Sowieso iets als de SIM kaart, die ook voor VEEL verbetering vatbaar is. Waarom werkt men niet samen aan een nieuwe SIM kaart?!

Maar goed, on-topic. Beide telefoons zijn schitterend, op wat kleine dingen na. De V600 is technisch gezien erg sterk, met de hierboven genoemde beperking. Mijn keuze is uiteindelijk toch gevallen op de Nokia 6600 die eraan gaat komen begin november. Deze biedt alle technische snufjes EN meerdere nummers voor 1 contactpersoon ;)

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Weet je het nu al zeker van die contactpersonen ? Want in die franse review wordt er niet over gerept...lijkt me dat ze dat daar ook zouden doen.

• TripleM
Nee geen antwoord gehad van Motorola. Langzame knurften. Maar misschien wordt het door anderen niet echt als een nadeel gezien. Ik vind een goed beheer van contactpersonen wel degelijk belangrijk (reden voor mij om voor de Nokia 6600 te gaan kiezen, mijn eerste Nokia!).

• frankvanhoesel
Ja maar volgens mij maak je je zorgen om niks hoor...kan me niet voorstellen dat het er niet op zit. Ik dacht ergens ook iets van PIM gezien te hebben, dus wel meerdere gegevens opslaan per persoon...

Edit : Tja PIM staat dus blijkbaar niet alleen voor uitgebreide contactpersonen, maar dit gecombineerd dat je er ook mee kunt emailen lijkt mij dat je meerdere gegevens per persoon kunt opslaan.

[ Voor 34% gewijzigd door frankvanhoesel op 29-09-2003 16:56 ]

Verwijderd

Heeft iemand enig idee in welke week dit dingetje uit gaat komen... Begin hoe langer hoe meer enthousiast te geraken over deze topper!!!!!!

• TripleM
frankvanhoesel schreef op 29 September 2003 @ 16:50:
Ja maar volgens mij maak je je zorgen om niks hoor...kan me niet voorstellen dat het er niet op zit. Ik dacht ergens ook iets van PIM gezien te hebben, dus wel meerdere gegevens opslaan per persoon...

Edit : Tja PIM staat dus blijkbaar niet alleen voor uitgebreide contactpersonen, maar dit gecombineerd dat je er ook mee kunt emailen lijkt mij dat je meerdere gegevens per persoon kunt opslaan.
Het zou kunnen dat het 1 telefoonnnummer en 1 email adres per contact is.

• frankvanhoesel
Ai...had toch gehoopt dat ik hem snel zou krijgen maar KTFW zegt ....
Geachte Heer

Frank van Hoesel

Het spijt ons maar dat V600 kunnen wij noch niet leveren.

Een vaste termein is ons noch niet bekend.

die geruchten bij de leveransiers gaan van +/-30dagen tot het eind van het jaar.

Met vriendelijke groeten

Uw KTFW Team

• TripleM
termein? noch? leveransiers?

Ahhh het zijn Duitsers :D

Verwijderd

Eind oktober!!!!!! Dan gaat deze topper de winkels in... Aldus een accountmanager van Motorola!!!! Spannend.....

• frankvanhoesel
Spannned...ben toch echt benieuwd...hier ergens anders op het forum las ik dat BC ze volgende week al krijgt...

Verwijderd

Dat je maar een nummer onder een naam kan opslaan is onzin. Want op mijn moto t720 kan 6 nummers opslaan onder een naam. Je moet dan wel de Naam op de FOON geheugen opslaan. Firmware zal niet veel verschillen als die met de t72*-series. Uberhaupt iets sneller maar verder..... :S

Verwijderd

Frank,

mijn vriendinnetje werkt bij Phonehouse op hoofdkantoor, en zij sprak afgelopen dinsdagmiddag een accountmanager van Motorola. Ze weet dat ik leip ben van die v600 en heeft e.e.a. dus even uitgezocht.... En dan ga ik er wel vanuit dat die accountmanager geen fabels verkoopt... Vrees dat wij liefhebbers van dit dingetje nog even geduld moeten hebben. Maar hij is het zeker waard. Toch?

Groet,
Mars

• frankvanhoesel
Mars,

Dat is hoopvol nieuws. Weet je wat het is, dat toestel is gewoon perfect. Mooi klein, goede camera. Bluetooth (nodig voor mijn carkit ) alleen de antenne is nog wat jammer. Maar daar kijk ik wel overheen. Op het moment dat hij beschikbaar is wil ik hem hebben, had gehoopt dat ze hem al in duitsland hadden..maar helaas...nog even afwachten.. Iig heb ik nog geen gelijkwaardig toestel gevonden, met klepje en bluetooth dan.

Verwijderd

Inderdaad. En hoewel op een aantal sites wordt gesuggereerd dat het een erg duur toestel zou zijn: waarschijnlijk blijft de kale verkoopprijs (zonder abo) onder de 400 europiek!!!!!!

Cannot wait!

• frankvanhoesel
Prijs zal wel niet onder de 400 zijn ben ik bang, maar tussen de 400 en 500. Maar ok, je wilt wat...dat kost wat... Hier heb je een vertaal site en de originele site van een franse review.

Vertaal : http://world.altavista.com/ ( Kies Frans -> Engels )
Franse review : http://81.91.70.85/mobilb...c405e79c2071e114de692a6db

Zijn er zeer positief over, en zeggen dat je 1000 contacten en alles erbij kunt opslaan, behalve Office adress ofzo. Dus ik neem aan ook meerdere nummers.

Verdere nadelen zijn

-antenne
-geen extern kleurenscherm (maar wel vet zwart scherm!)
-geen infrarood (wel weer bluetooth )

Eventuele andere telefoon met zelfde mogelijkheden is SE Z600

Verwijderd

Ja, sorry... bedoelde ook onder de 500 europiek!

Verwijderd

sterker nog 435 euri bij de gsmdealer.nl (zonder abo)......

• TripleM
Hoe kun je nou beweren dat het een nadeel is om geen extern kleurenscherm te hebben... Daar kan ik met m'n pet nie bij.. En ik heb niet eens een pet.. :P

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45

JT

VETAK y0

Ik zie er alleen maar voordelen van:
1.) Goedkoper
2.) Stroombesparing

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Juist! Zo'n kleurenscherm vreet stroom... In in mijn broekzak geen kermis jongens.... Nee, ik vind dat externe scherm errug tof zo... Voor zover ik de specs lees heeft dit ding geen tekortkomingen! En de prijs is ook nog alleszins redelijk!

• TripleM
Of het echt een stroombesparing is, dat denk ik niet. Over het algemeen zijn de externe schermpjes niet groot, ik denk daarom dat dit scherm en een 'gewoon' kleurenscherm niet zoveel in stroom scheelt. Ik weet ook niet hoe duur zo'n schermpje is, dus om te beweren dat het goedkoper is vind ik ook overdreven.

De vormgeving, daar moet je van houden, en een antenne is ook niet echt fijn en infrarood ontbreekt en ook dat is jammer. Nog niet iedereen heeft Bluetooth natuurlijk.

Verwijderd

Ach, het stroomverbruik zal allicht iets schelen, dus dat pak je toch mee. Misschien mierenneuken maar toch. Voor wie bluetooth heeft is zo'n infrarood natuurlijk geen gemis. Ik heb momenteel een Nokia 6310i i.c.m. een Fujitsu Siemens PDA. Bluetooth gebruik ik meerdere malen per dag, dus reken maar dat die v600 aan mij uitstekend besteed is. Maar ik ben met je eens dat mensen zonder bluetooth die infrarood zullen missen (de Nokia heeft beide).

Ach, en die antenne... Zo groot is dat dingetje toch niet. Heb daar echt geen probleem mee hoor. Nee, het enige waar ik van baal is dat ik nog vier weken moet wachten..... pffffff

• TripleM
Ik weet verder niets over de spraakkwaliteit en ontvangst van Motorola, is dat per toestel verschillend of heeft Motorola op dat gebied een bepaalde naam?

Qua spraakkwaliteit vind ik Siemens nog steeds het beste en ontvangst is ook altijd prima geweest (tot de SL55, ST55 weet ik niet maar das toch geen echte Siemens), op zich klinkt Nokia ook niet verkeerd (Samsung vind ik weer wat doffer klinken) dus ik ben benieuwd naar hoe Motorola het doet.

Verwijderd

mmm, geen ervaring mee. Heb tot nog toe altijd Nokia gehad. Wel ooit even een Siemens gehad. Maar voornamelijk voor de infrarood. Ik kan me niet voorstellen dat dat met de stand van de huidige techniek niet o.k. zou zijn....

• TripleM
Nou, ik zou niet zomaar een Samsung kiezen. En ik heb hier de Siemens SL55 liggen en die heeft vanwege het compacte ontwerp een slechte ontvangst (en is bovendien te traag voor woorden). De Nokia 3650 die ik hier heb is ook niks want die is te groot en de toetsen zijn lomp neergezet.. Jaja, het is wat om een goede nieuwe telefoon te krijgen.

Toch ben ik nog heel benieuwd naar wat foto's van de V600. In het bijzonder de menu navigatie (die Franse review had SLECHTE foto's) en de info die per contact op te slaan is.

• TripleM
Heeft iemand hem al beschikbaar gezien trouwens in combinatie met een abbo? Ik heb hem nog bij geen enkele online dealer gezien (wel bij gsmdealer maar daar kun je hem (nog?) niet met abbo bestellen). Ik denk dat ik uit principe namelijk toch geen Nokia neem, en dan blijven eigenlijk alleen deze en de SE Z600 over. Deze is technisch beter, dus es kijken wat die kost met een 1-jarig Vodafone 300 of 500 abbo...

En hier btw nog een foto van twee juweeltjes naast elkaar: de V600 samen met concurrent Samsung E700 op de foto:

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_v600_021.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door TripleM op 06-10-2003 22:47 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

TripleM schreef op 06 oktober 2003 @ 22:40:
Heeft iemand hem al beschikbaar gezien trouwens in combinatie met een abbo? Ik heb hem nog bij geen enkele online dealer gezien (wel bij gsmdealer maar daar kun je hem (nog?) niet met abbo bestellen). Ik denk dat ik uit principe namelijk toch geen Nokia neem, en dan blijven eigenlijk alleen deze en de SE Z600 over. Deze is technisch beter, dus es kijken wat die kost met een 1-jarig Vodafone 300 of 500 abbo...

En hier btw nog een foto van twee juweeltjes naast elkaar: de V600 samen met concurrent Samsung E700 op de foto:

[afbeelding]
ik vind de Samsung te hoekig en de Motorola te "smooth"....beetje teveel glimmend "zilver" gebruikt, dat maakt hem patserig vind ik...

Op het moment zou ik een foon met het design van de Samsung S500 mét java en bluetooth zien als "perfecte foon" :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 06-10-2003 23:09 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Nou, mijn zinnen heb ik al een tijdje geleden op de v600 gezet hoor. Die Samsung ziet er uitstekend uit, maar hij mist bluetooth en dat gebruik ik nu eenmaal veel. Tjemig, nog drie weken wachten................

Verwijderd

Hmmz....... V600 ziet er idd vet uit!!! Ook de wallpaper is nu goed zichtbaar omdat er niet van die icoontjes voorstaan (als de T720)... Ik heb gezworen geen motorola meer te kopen.. omdat ik al 3 achter elkaar heb gehad... Alle 3 problemen mee gehad... Maar V600 ziet er wel goed uit heee 8) Omdat er nu helemaal NIKS te koop is moet ik toch nadenken om weer een Moto te kopen :? Hmmz eerst ff kijken hoe snel het menu is en hoe hard de beltonen gaan....

Verwijderd

Is hij al op een nederlandse site gesignaleerd? Ik ben hem nog nergens tegengekomen. Als hij zo'n 450 euro word net als in duitsland, dan ga ik mooi voor de samsung e700 met t-mobile simlock, die kost dan slecht 280 euro.

• frankvanhoesel
Nee, nog geen nederlandse site die kan zeggen wanneer ze kunnen leveren helaas. Wacht er ook al een tijdje op, en van Motorola hoor ik ook niks...

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 20:19
TripleM schreef op 25 september 2003 @ 02:03:

Mijn keuze is uiteindelijk toch gevallen op de Nokia 6600 die eraan gaat komen begin november. Deze biedt alle technische snufjes EN meerdere nummers voor 1 contactpersoon ;)
Nokia 6600 al te koop hoor
http://www.wah-kiu.nl/info.asp?ID=toestel&code=6600

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• TripleM
Is nog niet uit voorraad leverbaar, pas in week 44 geloof ik :)

• Karlok[JY-616]
TripleM schreef op 20 October 2003 @ 22:29:
[...]

Is nog niet uit voorraad leverbaar, pas in week 44 geloof ik :)
Hmmm... dat weet ik niet, maar de 6600 staat al best wel lang op die site.
Misschien even mailtje sturen naar ze.

Verwijderd

Ik heb net gelezen dat V600 uit is in nederland!! Zal wel binnen enkele dagen in de winkels verkrijgbaar zijn :9~

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 13:04 ]

• frankvanhoesel
Meer info graag !!!! Waar heb je dat gelezen ? betrouwbare bron ? :Y)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 11:47:
Ik heb net gelezen dat V600 uit is in nederland!! Zal wel binnen enkele dagen in de winkels verkrijgbaar zijn :9~
Als dat al zo zou zijn, dan zal hij de eerste komende tijd alleen nog maar met T-Mobile te verkrijgen zijn, die hebben namelijk een bepaalde tijd het alleen-recht op de Motorola V600

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
v300 heb ik al wel bij t-mobile gezien

Verwijderd

Tja bronnen ik lees het ook van een andere forum.... http://www.howardforums.com/ dan bij motorola..
Alleen recht? waarom? krijgt ie dan ook simlock met zo'n :r T-mobile logo :'(

• frankvanhoesel
Vaag...raar hoor zo'n alleen recht. Over de hele wereld ? En er zijn toch ook gewoon importeurs die dat ding importeren, of net over de grens kopen ?

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik ga hem kopen al deze hier beschikbaar is. Ik wil in ieder geval geen T-mobile versie hebben met logo en aangepaste software :(
Simloch is niet echt een probleem, maar geen ander shit ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:52
Weet iemand of er in de V700 een SD ingang zit of een SD-IO

Voor de mensen die het verschil niet kennen, de 1e lees alleen sd/mmc kaartje (geheugen) en de 2e bied mogelijkheden om BV een wireless lan kaartje er in te proppen (inclusief geheugen kaart)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

de v700 gaat begin november leverbaar zijn.
email
Geachte Klant

Graag willen wij U bedanken voor Uw E-mail betreffende Uw Motorola product.

Helaas ligt het toestel inderdaad nog niet in de winkels in Nederland. Wij verwachten dat het binnenkort wel beschikbaar zal zijn. Eind oktober was de oorspronkelijke datum maar het ziet er meer naar uit dat het begin november _/-\o_ wordt.

Nog even geduld dus.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 12:35
klaasbram schreef op 21 October 2003 @ 23:26:

Voor de mensen die het verschil niet kennen, de 1e lees alleen sd/mmc kaartje (geheugen) en de 2e bied mogelijkheden om BV een wireless lan kaartje er in te proppen (inclusief geheugen kaart)
dan heb ik ff een vraagje...of ja, ik ga ergens van uit 8)
Aangezien de V700 een smartphone is waar je dus meer mee kan dan een normale foon ga ik ervan uit dat je ook kan opslaan op de SD's :?, maar zou dat dan ook gelijk betekenen dat het een SD-IO is, of niet?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

klaasbram schreef op 21 oktober 2003 @ 23:26:

ik heb wel een foto gezien dat er een camera inzit, ik weet niet of je dat bedoeld :?

• frankvanhoesel
Het is GEEN smartphone...gewoon een telefoon met wat extra's. Smartphone heeft zijn eigen OS (operating system). Heeft deze niet. Dus geen SD ingang. En geen mogelijkheid tot wireless lan etc etc...

• MGSNK
No offence guys MAAR ik praatte over de V700 oftewel de Smartphone van Motorola, wel bij de les blijven ;) en die heeft dus wel een SD ingang, kijk maar ns op www.mobile-review.com :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• TripleM
Ik heb nog eens op diverse sites gekeken, maar ik zie nog nergens de V600 aangeboden worden. Da's niet zo mooi, ik moet voor 20 november een nieuw abonnement hebben! :{

• MGSNK
www.gsm-shop.nl heeft m al staan!!! iig bij een orange 2 jarig :) voor 102 euro ofzo

Verwijderd

Waar slaat dat nou op... Orange 2 jaar mag je hem bestellen en 1 jaar mag het niet?? :?

Verwijderd

Ik zou het wel vreemd vinden als t-mobile het toestel wederom voor zichzelf houd de komende weken. Dat deden ze ook met de T610, welke echt bereik problemen gaf, en dat in samenwerking met t-mobile was het geen reclame voor t-mobile.

Maar goed, ik zit ook een ander toestel te overwegen, daar ik gemiddeld de helft van de periode dat ik mijn telefoon op zak heb geen bereik heb. :'( En de nieuwe motorola komt daar zeker voor in de aanmerking.

• TripleM
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 09:17:
Waar slaat dat nou op... Orange 2 jaar mag je hem bestellen en 1 jaar mag het niet?? :?
Tja, met Vodafone leveren ze em sowieso niet. Maar dat verschil tussen 1 en 2-jarige abbo's is inderdaad nog wel wat vreemder.

Geldt ook voor T-Mobile btw, ze leveren hem niet met een 1-jarig, maar wel met een 2-jarig abonnement. :?

Ik zou er iig, afgaande op de rest, ongeveer 120 euro voor moeten bijbetalen.

* TripleM wil een Vodafone 300 1-jarig

[ Voor 26% gewijzigd door TripleM op 27-10-2003 22:56 ]

Verwijderd

Hmm verlenging van mijn T-mobile kan wel voor 1 jaar..? :? Vage winkel... zullen ze hem op voorraad hebben? Moet maar een keer langsgaan... of ff bellen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 09:14 ]

• TripleM
Wat ik overigens las was dat het niet mogelijk zou zijn om genomen foto's via Bluetooth over te zetten naar je PC, alleen via MMS? Dat zou erg jammer zijn, ook werkte het opnemen van video schijnbaar niet in het model dat een reviewer had gekregen, terwijl iemand anders zei dat het wel zou moeten kunnen.

Toch ben ik nog steeds benieuwd naar hoe het nu zit met dat regeltje uit de mobile-review.com review:
Phonebook: up to 1000 entries. Only one phone number can be added to one name. Besides, it is possible to add e-mail address and assign a photo to each entry

Verwijderd

Op de moto site staat idd niet dat je foto's via BT kan sturen naar je PC... zou wel jammer zijn.... V600 kan idd ook geen video's opnemen... Omdat ze problemen hadden met software ofzo.. hebben ze het wegelaten.. Op een ander forum staat dat ie over 2 weken pas komt... wegens keuringen e.d. :|

• TripleM
MGSNK schreef op 27 oktober 2003 @ 07:58:
www.gsm-shop.nl heeft m al staan!!! iig bij een orange 2 jarig :) voor 102 euro ofzo
Die hele site is ineens nogal onder handen genomen? Nu snap ik er helemaal niks meer van :D

-edit-

Belvrij.nl: Vodafone Vodafone 300 1-jarig + Motorola V600, dan kost ie 99 euro!

[ Voor 15% gewijzigd door TripleM op 01-11-2003 03:13 ]

• peeweeherman
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Iemand enig idee of/ wanneer de V700 te koop is en wat eventueel de prijs is?
Lijkt me namelijk een errug prettig toestel, met leuke specs!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• TripleM
Geen idee.. Ik zit ook te wachten tot ik meer weet over de V500/V600, en ik heb haast want 20 november loopt mn abonnement af.. :{

Verwijderd

IK heb geen haast meer mijn abo is al afgelopen :Z

• TripleM
Na 4 filialen van T for Telecom te hebben gebeld (neem dan geen telefoon als je toch niet gaat opnemen) wisten ze me te vertellen dat de V300 leverbaar is, de V500 hebben ze nog geen idee van en de V600 gaat alleen met Vodafone leverbaar worden. Heel fijn.

• Karlok[JY-616]
Vodafone hmmm... ben ik wel in geintresseerd

Verwijderd

Is het niet zo dat alleen de V500 leverbaar wordt met vodafone? Heb namelijk alleen V525 met vodafone gezien in duitsland... V600 is nergens uit.. ze zijn nog CE iets aan het testen...

• TripleM
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 14:27:
Is het niet zo dat alleen de V500 leverbaar wordt met vodafone? Heb namelijk alleen V525 met vodafone gezien in duitsland... V600 is nergens uit.. ze zijn nog CE iets aan het testen...
Op KTFW.de heb je de V525 met T-Mobile branding, niet met Vodafone ;)

Verder weet ik alleen dat ik geen Motorola kan scoren voor 20 november, de V300 wil ik namelijk niet, dus dan wordt het denk ik toch de SonyEricsson Z600 ofzo :{

• Karlok[JY-616]
Maar een abbo wordt toch geen maandelijks verlengd? waarom moet het voor 20 november, dat snap ik niet helemaal??

• TripleM
Karlok[JY-616] schreef op 13 november 2003 @ 21:31:
Maar een abbo wordt toch geen maandelijks verlengd? waarom moet het voor 20 november, dat snap ik niet helemaal??
Nou ik dacht dat ik voor 20 november moest opzeggen omdat dan mijn contract officieel eindigt. Maar ik was even de 3 maanden opzegtermijn van KPN vergeten, dus mijn abonnement ga ik morgen opzeggen en loopt dan in februari af. Kortom, ik wacht nog wel even met het uitzoeken van een nieuwe mobiele telefoon :)

Verwijderd

V525 is vodafone hor fritz check http://www.bluespoon.at/Car100/V525/

• TripleM
Dan is ie er ook met Vodafone branding, ook in T-Mobile branding zoals je op KTFW.de kunt zien. Naja dan weet ik niet wat de verdere verschillen nog zijn. Feit is dat ik mag wachten tot februari met uitzoeken van een nieuwe tel., tot die tijd zit ik met een 3650 opgescheept :{

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45

JT

VETAK y0

Damn, ik zit te wachten op de V500 of 600. Ik wordt een beetje gek van het gezeik van T-Mobile en mijn T68i en daarnaast is een nieuwe phone leuk. Dus als die gasten nou ff opschieten...De V300, 500 en 600 kunnen trouwens mp3tjes gebruiken als ringtone...loop je over straat, hoor je ineens vette darkcore uit me phone komen >:) Iedereen kijken, jij: 'hmmm...ik word gebeld' :P

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 14-11-2003 13:16 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Karlok[JY-616]
Mp3 als ringtone, haha.
Wist niet eens dat, dat een functie.
leuk om te weten.
Mijn abbo al maanden geleden afgelopen, en ben wel eens toe aan een nieuwe foon, dus wacht idd ook op een van de moto's

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

JT schreef op 14 november 2003 @ 13:15:
... De V300, 500 en 600 kunnen trouwens mp3tjes gebruiken als ringtone... :P
Kan die V700 (of MPx200) dat ook?

• Karlok[JY-616]
Scherm van m'n iPAQ is gisteren kapot gegaan, zit een barst in.
Dus die MPx200 moet snel komen

Verwijderd

Denk dat het kwartaal 1 2004 wordt |:( net als de v600 |:(

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

*** Kick ***

Ben ik nu de enige die geïnteresseerd is in de MPx200? B)

Weet iemand al meer over beschikbaarheid?
Hij staat in de folder van belcompany, de mensen in de winkels weten echter nog van niets!

• Karlok[JY-616]
Ik heb de folder nog niet gezien, maar op de belcompany site staat ie nog niet.
Maar ik wacht ook nog steeds op de MPx200, dit dus omdat mijn iPaq stuk is gegaan en als je 2 apparaten kunt combineren is dat wel mooi meegenomen.

• Karlok[JY-616]
Monditel heeft de MPx200 op de prijslijst staan.
http://www.monditel.com/t...sp?ProduktID=145&MerkID=7

Verwijderd

de Motorola V150 is ondertussen bij onze duitse collega's leverbaar (dit is de opvolger van de V50), de V600 wordt dit jaar nog verwacht, maar dat is nog de vraag of dit wordt waargemaakt door Motorola en de V525 (dat is met de Vodafone branding) is nog onbekend, maar zal pas begin januari worden waarschijnlijk. de MPX200 zal ook begin volgend jaar worden!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb al meer sites gezien met de MPx200, bij enkele staat leverbaar half december.
Ik heb sommige gemaild, niemand heeft hem nog op voorraad, of weet precies wanneer. :(

Sites zijn te vinden via www.kieskeurig.nl en dan zoeken op mpx200

* edit: ik zie net dat er een aantal aan toegevoegd zijn, verder zijn een aantal data toegevoegd, dat gaat de goede kant op! :9~

[ Voor 13% gewijzigd door peeweeherman op 09-12-2003 19:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 11:43:
de Motorola V150 is ondertussen bij onze duitse collega's leverbaar (dit is de opvolger van de V50), de V600 wordt dit jaar nog verwacht, maar dat is nog de vraag of dit wordt waargemaakt door Motorola en de V525 (dat is met de Vodafone branding) is nog onbekend, maar zal pas begin januari worden waarschijnlijk. de MPX200 zal ook begin volgend jaar worden!
De v525 is al bij de Vodafone shop verkrijgbaar hoor. Heb hem afgelopen zaterdag nog gezien (Rotterdam, Lijnbaan)

Verwijderd

Mooi dan zal de V600 ook binnenkort komen >:)

• Karlok[JY-616]
Zonet een MPx200 gehaald bij de belcompany Hoofddorp.

Pagina: 1