[PM] 1 reactie over 2 postings verdeelt.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topicstarter
In de volgende nieuwsposting VeriSign aangeklaagd vanwege SiteFinder staat een opmerkelijke gecombineerde reactie:

Reactie I ( <----- Link :) )
VeriSign valt natuurlijk uit de lucht:

Het bedrijf verdedigt zich echter door te zeggen dat het bedrijf slechts een extra dienst op de markt heeft willen brengen om het gebruikers makkelijker te maken om een site terug te vinden.

Het valt me op met wat een geldhonger VeriSign tewerk gaat, onder het mom van 'goede bedoelingen'. Kan je natuurlijk verwachten van een beursgenoteerde privé-onderneming. Da
gaat verder in Reactie II ( <----- Link :) )
[sorry, per ongeluk op de enter-toets gedrukt]

(ik ga gewoon verder) Dan geldt er maar 1 doel, namelijk zoveel mogelijk geld verdienen.

Ik begrijp ook niet goed waarom dat het domein-beheer uitbesteedt wordt aan privé-ondernemingen met winstoogmerk. Dan verhoog je toch de kans op vieze praktijken waarbij elke objectiviteit, die je toch wel mag verwachten in deze materie, zoek is.

[/sorry]
Een totale beoordeling van 6, voor 1 enkele reactie, weliswaar verdeelt over twee postings, gaat, mijns inziens, te ver. Helaas gaat het omlaag modden, naar een totaal aanvaardbare beoordeling van de reactie(s) waarschijnlijk mis.
Zo zal wanneer de tweede reactie op 0 wordt beoordeeld dit ten koste gaan van de leesbaarheid van de reactie(s).

Voorstel: Voor de leesbaarheid de reacties samenvoegen en de daarna lege tweede reactie op 0: dubbelpost te beoordelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Longbeard op 22-09-2003 09:14 . Reden: Ter verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt per ongeluk slechts in beide gevallen de shortcut naar de draad gepost. Ik snap je punt volkomen, maar ik kan het niet terugvinden. FF de goeie linkjes and we're in business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

ik kwam m net tegen. Zie hier en hier. enjoy ;)

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik heb de reacties samengevoegd en de 2e gepowermod naar de 0 - gemodereerd. Mocht je je afvragen waarom er 2x is gepowermod, ik had dus de foute radiobutton te pakken en plaatste de reaktie per ongeluk op de -1 ipv de 0. |:( :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter