Hallo allemaal...
Ik heb sinds kort een Samsung C100 telefoontje met een infrarood poort.
Ook heb ik een ouwe laptop met infrarood waarmee ik communiceer met de telefoon..
De laptop is een P166MMX met 80 MB ram en win98se...
Er zit een normale Irda poort op en een ES1878 geluids-chip met MIDI...
Nu heb ik een probleem:
Ik kan kleine plaatjes wel naar de laptop sturen, maar ringtones niet.
De telefoonlijst etc kan ik ook allemaal uitlezen...
Het lijkt wel of de PC het niet trekt... op het moment van verzenden nokt het ding er gewoon mee...
Bij een vriend van mij met dezelfde telefoon en een 1 GHz celeron deed 'ie het wel maar vrat het wel veel resources...
Nu is mijn vraag:
Is het mogelijk om met die ouwe P166MMX op deze manier te communiceren of is het beestje echt te traag voor die ringtone actie?
De plaatjes en de ringtones zijn vrijwel even groot (varierend van 5 kb tot 20 kb)
Ik heb sinds kort een Samsung C100 telefoontje met een infrarood poort.
Ook heb ik een ouwe laptop met infrarood waarmee ik communiceer met de telefoon..
De laptop is een P166MMX met 80 MB ram en win98se...
Er zit een normale Irda poort op en een ES1878 geluids-chip met MIDI...
Nu heb ik een probleem:
Ik kan kleine plaatjes wel naar de laptop sturen, maar ringtones niet.
De telefoonlijst etc kan ik ook allemaal uitlezen...
Het lijkt wel of de PC het niet trekt... op het moment van verzenden nokt het ding er gewoon mee...
Bij een vriend van mij met dezelfde telefoon en een 1 GHz celeron deed 'ie het wel maar vrat het wel veel resources...
Nu is mijn vraag:
Is het mogelijk om met die ouwe P166MMX op deze manier te communiceren of is het beestje echt te traag voor die ringtone actie?
De plaatjes en de ringtones zijn vrijwel even groot (varierend van 5 kb tot 20 kb)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 01:07 ]