Negotiator: case closed? (en over de meuk-Q)

Pagina: 1
Acties:

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Waarom sloot je mijn topic ?? Echt goed stond ie er niet maar ik was nog niet klaar :(
Denk mail je even maar je hebt schijnbaar geen mail adres vandaar hier de vraag.
Graag antwoord voordat je hem sluit (misschien dat ik op je antwoord mag reageren).

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

negotiator@tweakers.net

• motormuisje
werkt niet :P

Al gedaan ...

Verwijderd

Wat werkt er niet aan dan? :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Weird.... zou moeten werken; elke mod heeft [username]AT[tweakers.net]

• motormuisje
Subject: Case closed ??
Sent: 21-9-2003 23:15

The following recipient(s) could not be reached:

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
  1. Ik heb geen e-mail van je ontvangen (net nog gechecked).
  2. Waarom de case closed is geeft Robin Vreuls in het betreffende topic aan, ik heb het topic op zijn verzoek gesloten. Ook voor de meuktracker is een submitpagina te vinden op de frontpage, daar kun je dus terrecht met je stukje software, het forum is daarvoor niet de juiste plek.
  3. Je hoeft niet direct zo op je achterste poten te gaan staan, adem in, adem uit, herhaal die twee stappen nog een paar keer, en bekijk dan nog eens rustig het topic en alle informatie en links die Robin je in je eigen topic geeft. Misschien kun je dan met me eens zijn dat de zaak inderdaad afgehandeld is, of dat je in ieder geval niet direct zo hoog van de toren hoeft te blazen.
=[edit]=

En ja, negotiator@tweakers.net zou gewoon moeten werken...

[ Voor 6% gewijzigd door Roelant op 21-09-2003 23:29 ]

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Negotiator schreef op 21 september 2003 @ 23:28:
  1. Ik heb geen e-mail van je ontvangen (net nog gechecked).
Ej wel goed lezen he:
Denk mail je even maar je hebt schijnbaar geen mail adres vandaar hier de vraag.
:Y)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Roelant
  • Niet online
Ik heb dus wel mail van hier, en die werkt ook gewoon (net nog een ander mailtje ontvangen). Enige reden waarom (sinds een week) dat mail adres niet meer in mijn profiel vermeld staat is dat ik een beetje gallisch werd van ~ 10 spammails per uur. Sinds dien overal op privé gezet.

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja maar ik snap de TS wel, hij bedoelt dat er geen mail adres in je profiel staat. En hij zou vast niet geweten hebben dat $modje (at) tweakers.net ook werkte :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• motormuisje
Ik probeer niet hoog van de toren te blazen, ik moet eerlijk zeggen ik zit op een stoel, dus op achterste poten te gaan staan word lastig zitten.

De mail heb je op 1 of andere vage reden niet gekregen. Antwoord heb ik inderdaad gekregen maar mijn vraag van hoe en waar het stukje software heen ging en hoe heb ik niet beantwoord gekregen.
Ik zie het vanzelf wel, echter ik voel er vanaf nu niets meer voor om ook nog maar iets (leuks voor anderen)(want dat is het, ik heb het zelf tenslotte al) ergens op tweakers achter te laten.

Dit laatste komt door jou 3 stappen plan.(manier van reageren)
Voor jou was het topic klaar maar ik zat nog met een paar vragen.

Het topic gaat snel, ik heb hem wel naar het goeie adres gemailt.
De mail kwam terug met:
Your message did not reach some or all of the intended recipients.

'negotiator@tweakers.net' on 21-9-2003 23:15
550 relaying mail to tweakers.net is not allowed

[ Voor 23% gewijzigd door motormuisje op 21-09-2003 23:35 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
motormuisje schreef op 21 September 2003 @ 23:34:
Het topic gaat snel, ik heb hem wel naar het goeie adres gemailt.
De mail kwam terug met:
Your message did not reach some or all of the intended recipients.

'negotiator@tweakers.net' on 21-9-2003 23:15
Dit ligt dus aan jou mailserver die je gebruikt. :)
Niet aan het mail-adres van Negotiator.

• motormuisje
Zucht, ik mail hier al heel lang mee en gaat altijd goed. Chello van een niet Chello lijn...(je zult maar weer eens geen verbinding hebben, dat mailt lastig)
Het gaat ook niet om het kunnen mailen naar, het gaat om hoe snel hij zonder iets te zeggen het maar dicht gooit.

* motormuisje is trying to be the good guy.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

motormuisje schreef op 21 September 2003 @ 23:40:
Zucht, ik mail hier al heel lang mee en gaat altijd goed. Chello van een niet Chello lijn...(je zult maar weer eens geen verbinding hebben, dat mailt lastig)
Ja Chello-smtp accepteert alleen mails naar intern vanuit een niet-Chello IP, anders was het een open relay en daarmee verspreider van alle mogelijke spam ter wereld, idd jouw probleem dus :D
Het gaat ook niet om het kunnen mailen naar, het gaat om hoe snel hij zonder iets te zeggen het maar dicht gooit.

* motormuisje is trying to be the good guy.
En daar komen we bij het aloude thema "niet eens met het slot, mail de mod!" :+ Nego heeft reeds aangegeven dat hij het topic op verzoek van Robin Vreuls sloot, mail of ICQ die eens voor tekst en uitleg?

Professionele website nodig?

• motormuisje
Closed

• Roelant
  • Niet online
motormuisje schreef op 21 September 2003 @ 23:34:
Ik probeer niet hoog van de toren te blazen, ik moet eerlijk zeggen ik zit op een stoel, dus op achterste poten te gaan staan word lastig zitten.
Het enige wat ik probeer aan te geven is dat je startpost in dit topic bepaald niet vriendelijk en/of rustig overkomt.
... maar mijn vraag van hoe en waar het stukje software heen ging en hoe heb ik niet beantwoord gekregen.
Tja, en toch ben je het zelf die in de eerste plaats fout zit. Je hebt een vraag betreffende de frontpage, en logischerwijs zou je dan dus in Tweakers.net Frontpage Feedback verhaal gaan halen. In dit geval is iemand van de frontpage zo behulpzaam om je ergens anders te helpen, maar het topic hoort daar niet in de eerste plaats.

Als je nog vragen hebt, aan de persoon die je heeft geholpen (ik heb het topic notebene op zijn verzoek gesloten) kun je die natuurlijk ook een mailtje sturen, in plaats van mij te mailen en te verwijten dat je topic dicht zit.
Ik zie het vanzelf wel, echter ik voel er vanaf nu niets meer voor om ook nog maar iets (leuks voor anderen)(want dat is het, ik heb het zelf tenslotte al) ergens op tweakers achter te laten.

Dit laatste komt door jou 3 stappen plan.(manier van reageren)
Tja, dat is dan heel vervelend dat je dat niet aanstaat, maar dat is van mijn kant slechts een poging extreem duidelijk te zijn. Ik vind het heel vervelend voor je als je je daardoor aangevallen voelt of iets dergelijks, maar in de dagelijks praktijk blijkt extreem duidelijk zijn op een forum als dit nu eenmaal noodzaak.
Jouw mailserver staat dus niet toe dat je e-mail verstuurt naar een @tweakers.net adres, om wat voor reden dan ook. Ligt niet aan mijn mailserver/mailbox. :)

• motormuisje
da nog 1 vraag, het staat hier nog wel open.

Ik heb wel alles toegevoegt en het staat nog steeds op mijn pc beschikbaar om op tweakers.net geplaatst te worden.
Aleen als ik kijk naar http://www.tweakers.net/reviews/331/2 zie ik het nergens in de wachtrij staan.
Heb ik het er verkeert neer gezet ? Of eh eh eh ?

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Als ik in die wachtrij kijk staan er wel veel dingen al heel lang te wachten.
Ik denk, laat ik eens de nieuwsitem van de Freecom Beatman lezen, staat hij al vanaf 4-9! te wachten om losgelaten te worden.
Waarom een nieuwsitem schrijven, een wachtrij laten zien en er dan bijna een maand niets mee doen :?

Of zie ik het verkeerd?

• curry684

curry684

Of zie ik het verkeerd?
Je bedoelt dat voorbeeldscreenshot van hoe de nieuwsitem queue er in de backend uitziet voor zij die er wel authorisatie op hebben?

:z

Verwijderd

Heb jij een abonnement op die smilie ofzo ?
Je ondertitel elke leer lezen zegt meeste mensen al genoeg denk ik hoor :{

• curry684

curry684

offtopic:
waarom heeft een kwart van de mensen van deze wereld negatieve associaties met :z en de andere driekwart positief? Is het gedeelte 'oor tot oor lachen' van dat plaatje zo onduidelijk? :?

Verwijderd

Ok. Als je het anders bedoelt, sorry.

Ik zie het zo :

van oor tot oor lachen : :D
droom lekker verder : :z

overigens denk ik wel dat de verhoudingen anders liggen dan zoals jij schetst :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 09:48 ]

• Roelant
  • Niet online
Goed, als we dan toch over de voorpagina door blijven zagen, laten we het topic dan ook even in het juiste forum neerzetten en de titel wat aanpassen, zodat de juiste mensen ernaar kijken... :P

Lieve Adjes >> Tweakers.net Frontpage Feedback

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

i2Paq schreef op 22 September 2003 @ 08:50:
[...]

Als ik in die wachtrij kijk staan er wel veel dingen al heel lang te wachten.
Ik denk, laat ik eens de nieuwsitem van de Freecom Beatman lezen, staat hij al vanaf 4-9! te wachten om losgelaten te worden.
Waarom een nieuwsitem schrijven, een wachtrij laten zien en er dan bijna een maand niets mee doen :?

Of zie ik het verkeerd?
Sterker nog, dat screenshot is van 4-9-2002 :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• curry684

curry684

overigens denk ik wel dat de verhoudingen anders liggen dan zoals jij :P
offtopic:
De discussie is in een crewforum ook al eens langsgeweest en daar bleken ze verbazend dicht bij 75/25 te liggen ;) Ik bedoelde het dus overigens als smiley met ondertoon 'duh, sufferdje :D'

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Wouter Tinus schreef op 22 September 2003 @ 09:58:
[...]

Sterker nog, dat screenshot is van 4-9-2002 :P.
Hé, dat stond er niet bij!
Alleen 4-9, ging er dus vanuit dat het 2003 was
heb net een Freecom Beatman gekocht en ging ervan uit dat het dus een "nieuw" nieuwsitem was

Screenshot? alsof ik dat niet wist, wilde even kijken of een ieder al wakker was O-)

• motormuisje
Negotiator schreef,

Goed, als we dan toch over de voorpagina door blijven zagen, laten we het topic dan ook even in het juiste forum neerzetten en de titel wat aanpassen, zodat de juiste mensen ernaar kijken...

Hm had je dat gisteren ook niet kunnen doen in plaats van sluiten ???
Dat was een stuk vriendelijker over gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door motormuisje op 22-09-2003 11:16 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nee, waarom zou hij hem moeten moven? Robin Vreuls had toch al aangegeven wat je met die firmware moest doen? Daarmee was je vraag beantwoord en dus kon hij dicht. Ik had exact hetzelfde gedaan als dat topic in dit forum had gestaan :).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het topic kon inderdaad dicht gegooid worden omdat alles al was gedaan om je te helpen. Ik heb je de link gegeven waar je de meuk kan insturen, en ondertussen zie ik nog steeds niks verschijnen ;) :P. Een overzicht met de ingestuurde items wordt niet tentoongesteld voor de bezoekers, omdat daar meer nadelen aan kleven dan voordelen (mesnen gaan vragen waarom dit en dat zolang in de rij staat, waarom zijn naam bij dit item staat want hij heeft het eerder ingestuurd, etc). Je kan mij ook mailen naar het mailadres wat in mijn profiel staat :).

• motormuisje
Robin you have got mail, and it is not from my Chello account.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb geen mail van jou gekregen? * Renegade heeft wel vanmiddag je submit verwerkt: meuk: Linksys WRT54G 1.41.7 beta
Pagina: 1