"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Verwijderd
maar je kunt toch ook gewoon de hele file in een keer doorsturen naar je pc met brander....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 22:41 ]
Ik heb die opties wel bekeken, maar den niet zoiets tegen gekomen. En dan nog, ik ben een beetje bang dat als er over het netwerk (10Mbit) wordt geghost, het product dan CRC errors geeft oid.
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Verwijderd
nee dat is geen goede tip, je kan hem beter excluden bij het ghosten... windows maakt toch wel een nieuwe aanits_Muppet schreef op 21 September 2003 @ 22:39:
Das een goeie tip thanx ^O^
als die laptop aan het netwerk hangt kun je hem het beste ghosten over het netwerk, en gewoon zeggen dat ie de files op moet delen in bestanden van 650mb
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
het leuke aan het TCP protocol is dat er error recovery op zit.[b][message=18802499,noline]
En dan nog, ik ben een beetje bang dat als er over het netwerk (10Mbit) wordt geghost, het product dan CRC errors geeft oid.
crc errors komen dus niet zoveel voor. (houd hier hout vast)
Naar mijn weten kun je de ghost file, op een lokaal station opslaan
dan deze met winzip of winrar spannen;
Verwijderd
Exclude-optie voor files nog nooit gezien. Is inderdaad een beter optie
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 22:49 ]
Kan ik niet gewoon die ghost trekken en dan met de Ghost Explorer die pagefile er gewoon uit verwijderen?
ghost -split=600
Zoiets gebruiken. Je hebt dus niet de f*#king manual gelezen.
In de manual staat ook dat ghost 2k3 de pagefile niet mee-ghost. Je ziet 'm wel in de ghost explorer en ook met dezelfde grootte als in windows, maar de pagefile neemt ongeveer 0 bytes in beslag.its_Muppet schreef op 22 september 2003 @ 09:59:
I have RTFM maar ik kan er niet 8er komen hoe ik een file exclude bij het maken van een ghost. Volgens mij moet dat gebeuren met een command line parameter, maar weet het niet zeker.
Kan ik niet gewoon die ghost trekken en dan met de Ghost Explorer die pagefile er gewoon uit verwijderen?
[ Voor 60% gewijzigd door FirmPete op 22-09-2003 15:14 ]