Toon posts:

Catalyst instaleren op 2003 = BSOD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn Omega (gebaseerd op de 3.7 Cat.) drivers instaleer, en dan opnieuw opstart, dan krijg ik een BSOD die zegt dat mijn atixxx.dll vernaggeld is, en dan wil Windows niet meer opstarten.

Als ik de standaard Catalyst drivers instaleer, dan start Windows op totaan het moment dat ie explorer.exe moet opstarten, en dan start ie opnieuw op, en zo gaat 't in de eeuwigheid door.

System specs, zie signature, ik draai Windows Server 2003 Enterprise Edition, het heeft wel eerder gewerkt, maar nadat ik Windows opnieuw heb geinstaleerd kreeg ik dit.

Heeft iemand een oplossing? Want door het leven gaan met een 60Hz beeld vind ik ook niks. En 't heeft toch echt gewerkt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik beheer m'n servers meestal toch remote (via RDP of admin tools), dus een standaard certified voor windows 2003 Server bedoelde driver is goed zat.

Uiteraard hoef ik daar geen acceleratie voor aan te zetten, maar ik neem aan dat je dat wel hebt gedaan?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

eerst een oude catalyst installeren (3.2 bijvoorbeeld) en daar over de nieuwste versie installeren, heeft al bij heel veel mensen gewerkt.

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 21 September 2003 @ 22:25:
Ik beheer m'n servers meestal toch remote (via RDP of admin tools), dus een standaard certified voor windows 2003 Server bedoelde driver is goed zat.

Uiteraard hoef ik daar geen acceleratie voor aan te zetten, maar ik neem aan dat je dat wel hebt gedaan?
ik gebruik 't als workstation niet als server :)

Verwijderd

Topicstarter
yay werkt! bedankt! :)