Hoi allemaal ik heb even een vraagje... Als ik via MSN met iemand een ander spel dan boter-kaas-en-eieren speel (zoals bijvoorbeeld Dammen of Bejeweled) dan krijg ik telkens de mededeling: Messenger kan [spel] niet starten. Ik heb een firewal op mijn internetverbinding staan, maar de poorten voor File Transfer en Video Conferencing staan open voor MSN. Het zou volgens mij dus moeten lukken. Ik heb al op verschillende andere manieren geprobeerd om de oorzaak te achterhalen; totnogtoe zonder succes. Wat kan ik nog doen om het op te lossen?
Verwijderd
Kick. Antwoord hierop wil ik ook wel weten. Heb precies dezelfde config als een maat van me. (ZAP firewall) Bij mij kan ik bejeweled spelen.. bij hem niet.
Al opgelost hier.... Check je config van MSN en overtuig je ervan dat de optie 'Altijd naar Password vragen ....' (Tabblad Privacy) is uitgeschakeld. Blijkbaar hebben die spelletjes automatische authenticatie nodig om te kunnen startenVerwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:53:
Kick. Antwoord hierop wil ik ook wel weten. Heb precies dezelfde config als een maat van me. (ZAP firewall) Bij mij kan ik bejeweled spelen.. bij hem niet.