E-tech router RTBR03 verbinding valt telkens weg

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 22:06
Ik heb @home breeband verbinding, en telkens merk ik dat de internet verbinding wegvalt. Sterker nog, ik heb op het moment de router ertussen uit moeten halen omdat ik met mijn router ertussen geen internet heb...

Mijn Com21 modem geeft zelf ook aan dat het aan de bekabeling ligt (of dus de router) aangezien het 5de lampje soms niet brandt.

Wat valt er nog aan te doen?
Of moet ik mijn router om gaan ruilen... ?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 16:10

YellowCube

Wait...what?

Het is handig om te vertellen wat je allemaal al geprobeerd hebt, dan kunnen mensen je misschien wat meer helpen.

Heb je al eens een andere kable geprobeerd? Is het een cross-over of straight kabel?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 14:44

Erikie

www.erikie.nl

5e lampje op je com21 is voor je netwerkkaart.. betekend dus dat ie gaar is :)

traktor scratch!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
zou voeding van me router kunnen zijn ??

instellingen van de router IDLL staan op 0 in plaats van iedere 3 min laten reboten je router.

de com 21 valt zelf niet uit? omdat ik dat ok gehad had maar dat kwam omdat mijn voeding van me com 21 gaar was....

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
Erikie schreef op 22 September 2003 @ 09:01:
5e lampje op je com21 is voor je netwerkkaart.. betekend dus dat ie gaar is :)
5e lampje in dat die verbinding heeft tussen de pc en de modem of in dit geval verbinding heeft tussen de modem en de router....

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 22:06
YellowCube schreef op 22 september 2003 @ 08:58:
Het is handig om te vertellen wat je allemaal al geprobeerd hebt, dan kunnen mensen je misschien wat meer helpen.

Heb je al eens een andere kable geprobeerd? Is het een cross-over of straight kabel?
Andere kabel heb ik al geprobeer dligt het niet aan. Maar op het moment heb ik weer internet...

De router heeft de hele nacht uit gestaan, zonder stroom vanaochtend gereset en een firmware update gedaan. tot nu toe werkt alles weer naar behoren...

Maar toch vreemd dat hij het gisteren niet goed deed, bleek waarschijnlijk dan iets niet goed te zitten met de software van de router? Terwijl die het toch al wel 4 maanden zonder problemen uitgehouden heeft.

Krijg ik het weer, meld ik het wel weer.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Hmm, dit probleem heb ik ook. 't is deze week weer begonnen nadat 't een paar maanden niet meer voorkwam

Verwijderd

Dus?

We hebben liever niet dat je topics van 2 maanden oud kickt met enkel de mededeling dat je het ook hebt. Als je ook een probleem hebt mag je best eens wat informatie geven en wat initiatief tonen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.