Ik heb een Counterstrike 1.5 LAN server opgezet op mijn thuisnetwerk met 4 pc's. Het probleem is dat de pingtijden slecht zijn voor een LAN (varierend tussen 40 en 90 ms). Als ik een Quake3 server draai, dan is de ping altijd lager dan 10 ms.
systeem server:
Pentium III 1,0 GHz
512 MB RAM
- Ik heb de laatste versie van HLDS geinstalleerd (laatste versie zonder Steam)
- laatste adminmod-versie geinstalleerd en geconfigureerd volgens de handleiding
- ik start op met hlds.exe -game cstrike -insecure -nomaster +map de_dust2 +sv_lan 1 +maxplayers 6 -noipx
- ik heb in de server.cfg staan: sv_maxupdaterate 100
- Ik heb de clients een rate gegeven van 8000, 12000 en 99999, maar mocht niet baten
Ik weet echt niet meer waarin ik het moet zoeken. De ping kan volgens mij ook rond de 10-20 ms zitten? Kan iemand helpen?
/edit: kan het er iets mee te maken hebben dat de dedicated server niet hoger dan 25 fps komt volgens het log?
systeem server:
Pentium III 1,0 GHz
512 MB RAM
- Ik heb de laatste versie van HLDS geinstalleerd (laatste versie zonder Steam)
- laatste adminmod-versie geinstalleerd en geconfigureerd volgens de handleiding
- ik start op met hlds.exe -game cstrike -insecure -nomaster +map de_dust2 +sv_lan 1 +maxplayers 6 -noipx
- ik heb in de server.cfg staan: sv_maxupdaterate 100
- Ik heb de clients een rate gegeven van 8000, 12000 en 99999, maar mocht niet baten
Ik weet echt niet meer waarin ik het moet zoeken. De ping kan volgens mij ook rond de 10-20 ms zitten? Kan iemand helpen?
/edit: kan het er iets mee te maken hebben dat de dedicated server niet hoger dan 25 fps komt volgens het log?
[ Voor 7% gewijzigd door Ronnie_T op 21-09-2003 21:36 ]
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU