Toon posts:

Javascript downloader

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!,
Ik heb aardig wat zitten zoeken en ook wat aardig lopen proberen maar kom er niet uit.
Ik probeer al voor 2 maanden lang een downloader te maken die download niet vanaf windows maar doormiddel van een eigen script.
Mijn lukten het echt niet. :?

Zou iemand mij kunnen helpen?????

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41
Wat wil je precies downloaden? Een bestand naar de PC? Of je pagina pre-loaden? Dat eerste lijkt me niet mogelijk/verstandig.. Maar dat 2de kun je met DHTML heel mooi maken :)

|>

Verwijderd

Topicstarter
nhee het eerste het schijnt wel te kunnen

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 21:16:
nhee het eerste het schijnt wel te kunnen
Dat lijkt me zeer sterk, en vooral erg onveilig. Door middel van een active-x script kun je wel iets dergelijks maken. Maar dan moet de client altijd eerst dat script draaiend hebben..
edit:
Ennuh, dit topic gaat over java-script, dat draait op de client, en moet dus eigenlijk in de W&G :)
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 21:19:
www.wareuzhlink.info heeft ook zoiets wat ik in ged8ten heb hoe hebben die hetd an gedaan ?
Ik zou die link maar deleten, is een beetje illi ali stuff..

Ik denk dat zij een active-x ding gebruiken :)

[ Voor 44% gewijzigd door simon op 21-09-2003 21:20 ]

|>

Verwijderd

Topicstarter
--removed warez link- heeft ook zoiets wat ik in ged8ten heb hoe hebben die hetd an gedaan ?

[ Voor 13% gewijzigd door dusty op 21-09-2003 21:27 . Reden: warez link verwijderd ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

jij faq lees, probleem beschrijf ik begrijp? jij begrijp?

ie. Even de faq doorlezen, en een duidelijk topic openen volgens de richtlijnen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.