Toon posts:

Is dit een goede provider?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek er een in amerika. Ik dacht aan:

http://www.globat.com/

Iemand daar ervaring mee? Of kent iemand betere in america (Sorry ik weet dat voor die vraag een FAQ bestaat maar die gaat alleen maar over hosten in Nederland)

Alvast bedankt

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Ik zou dit op Anandtech of zo eens vragen. Daar zitten veel Amerikanen die je daar een antwoord op kunnen geven.

Verder ben ik wel tevreden met Time Warner Cable. Redelijk goede news servers, snelle verbinding/downloads (meestal mogelijk om 200-250 kbyte/s vol te houden).

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Geen ervaring maar ik zou eens kijken of je een amerikaanse versie van webhosters kunt vinden.

Ik vind het bedrijf overigens niet geweldig overkomen op hun site, er staat nauwelijks wat hun netwerk is etc.
Voor de rest ziet het er wel compleet uit moet ik toegeven (maar dat zegt niks ;)).

Goeie test vind ik altijd mailen met wat vragen en kijken wat/of/hoe er terug komt.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:21
http://www.webhostingtalk...post&sortorder=descending

Blijken spammers te zijn. Niet doen dus :)

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-04 14:38
Ik zou absoluut NIET voor globat gaan. Geloof me.... Ik heb zo'n gigabyte package en het is waardeloos.
Als je enkel statische pagina's wilt hebben, dan is het nog wel te doen, maar zodra je ook maar IETS van serverside scripting gebruikt is het gewoon verschrikkelijk langzaam of je krijgt time-outs.
Ik baal want ik zit er 2 jaar aanvast en denk je dat je geld terugkrijgt? hahahahah!
NEE

Echt ga je geld ergers anders uitgeven.
Ik mail me helemaal gek en ik krijg alleen maar standaard mails terug met de boodschap dat ze er mee bezig zijn.

Ik hoor wel goede verhalen over lunarpages en ipowerweb. Maarja.. dat hoorde ik eerst over Globat ook... Ik denk dat ze zelf die goede recensies er in hebben gezet. })

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dennis013 schreef op 27 november 2003 @ 11:06:
Ik zou absoluut NIET voor globat gaan. Geloof me.... Ik heb zo'n gigabyte package en het is waardeloos.
Als je enkel statische pagina's wilt hebben, dan is het nog wel te doen, maar zodra je ook maar IETS van serverside scripting gebruikt is het gewoon verschrikkelijk langzaam of je krijgt time-outs.
Ik baal want ik zit er 2 jaar aanvast en denk je dat je geld terugkrijgt? hahahahah!
NEE

Echt ga je geld ergers anders uitgeven.
Ik mail me helemaal gek en ik krijg alleen maar standaard mails terug met de boodschap dat ze er mee bezig zijn.

Ik hoor wel goede verhalen over lunarpages en ipowerweb. Maarja.. dat hoorde ik eerst over Globat ook... Ik denk dat ze zelf die goede recensies er in hebben gezet. })
Ze hebben aardig rondgespamt. En zoals meeste bulkhosters.... alleen te gebruiken voor File Storage, heb je ruimte nodig om wat filmpjes enzo kwijt te kunnen... goedkope online bulkstorage!

There is no place like ::1

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-04 14:38
het zijn geen spammers denk ikzelf... Dat is gewoon een sprookje. Het is gewoon echt hele slechte hosting.. SUPERTRAAG. Niet normaal.. ik heb al meer dan 35 mails gestuurd en het is altijd "sorry" of "we zijn aan het upgraden" :Z

Ik zit op dit moment ook met de chatsupport te praten. Ik ben benieuwd welke lulsmoes ze nu weer gaan ophoesten!
Pagina: 1