Toon posts:

Cola en laptop, de zoveelste :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Owk, ik heb hier een Toshiba Portege 7020CT laptop staan, waar een tijd geleden een glas cola overheen gegaan is. De lieve mensen van wie ik em gekregen heb hebben er nooit aan gedacht om er iets aan te doen, behalve dan alle toetsen eruit slopen.
Nou is de binnenkant (zo goed als) schoon, maar nu komt het terugzetten van de toetsen. :)

Mijn vraag: Is er een programma of iets dergelijks waar ik kan zien welke toets ik indruk?

Uitproberen in Notepad lukt tot nu toe nog niet erg, omdat sommige toetsen 4 toetsen tegelijk triggeren. Voor de letters is het geen probleem, maar voor de functietoetsen wordt het al lastiger.

Verwijderd

is het niet veel sneller om toshiba even een mailtje te sturen, of ze jou even een layout willen opsturen van het tobo?

Verwijderd

Denk gewoon even na wat de meeste toetsen normaal zullen doen.

F1 geeft altijd een help bestand, wanneer in MS Office. Dan kan je F2-F12 ernaast terugzetten.

Home, End, Pgup/Pgdown/delete/insert kun je in een bestaand word document wel acherhalen. CTRL-ALT moet niet echt moeilijk zijn, maar probeer anders het CTRL-ALT-DELETE commando te geven.

Met een beetje logisch denken kom je er zo, de rest moet dan ook wel te doen zijn. :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Afbeeldingslocatie: http://www.westworldcomputers.com/parts/UE2005P02.gif

:Y)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je kunt in windows 2000 (ongetwijfeld ook in andere windows versies) kijken welke toets je inderukt met het schermtoetsenbord: START -> Programma's -> bureau accesoires -> toegankelijkheid -> Schermtoetsenbord. Als je nu op je toetsenbord een toets indrukt, zul je op je scherm zien welke toets dat is. Suc6

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

[me]
start -> programs -> accessoiries -> accesability -> onscreen keyboard

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
KIJK, dát wou ik ff weten :]
Thnx mates, en speciaal alex, wordt et sowieso wat makkelijker :]

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:46
Thefirstikke schreef op 21 September 2003 @ 20:33:
Je kunt in windows 2000 (ongetwijfeld ook in andere windows versies) kijken welke toets je inderukt met het schermtoetsenbord: START -> Programma's -> bureau accesoires -> toegankelijkheid -> Schermtoetsenbord. Als je nu op je toetsenbord een toets indrukt, zul je op je scherm zien welke toets dat is. Suc6
wrong, dat werkt niet, dan kun je wel mooi knopjes aanklikken die dan ingevoerd worden in de app, maar als je zelfs typt doet ie niets hoor...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

OverSoft schreef op 22 September 2003 @ 00:45:
[...]

wrong, dat werkt niet, dan kun je wel mooi knopjes aanklikken die dan ingevoerd worden in de app, maar als je zelfs typt doet ie niets hoor...
Die in Windows 2000 zit doet dat anders wel hoor. Wel grappig om te zien eigenlijk, hoewel vreselijk irritant.
Maar dit is dus makkelijk te gebruiken :)

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 23:31
ga evenop zoek naar een simpel testprogramma, op mijn werk gebruik ik hiervoor checkit, een ontzettend oud dos progje, maar wel functioneel.
Pagina: 1