Is het echt waard om te wachten op de P4 extrem edition?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik vraag me nu af of het, het echt waard is om te wachten op de extreme edition van de p4 of dat je net zo goed nu meteen al een computer kan kopen. Voor het geld hoef ik het denk ik niet te laten.

Maar gaat deze extra cache mij in de toekomst nog wat extra´s geven bij bv spellen als doom 3, quake 4 en half life 2???

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

als je dan nog wat langer wacht op de p6 ;)
oftewel zo kan je bezig blijven.
wachten wachten wachten.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:40
Ik denk dat het puur een reclame stunt is. Nou ja hij zal natuurlijkj wel sneler zijn dan de tegenhangers maar echt een goede prijs/kwaliteit verhouding zal deze proc echt niet hebben..

en ja ach je kunt dan wel blijven wachten.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Als je even zoekt dan vind je je antwoord van zelf. Hier een benchmark
van de extreme edition: nieuws: Pentium 4 Extreme Edition 3,2GHz en 3,4GHz benchmarks

kun je zelf dan wel zien of het nou echt waard is. en netzoals
er werd gezegd. wachten kun je altijd wel!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 18:52 ]

• WiXX
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ja ik zie zelf inderdaad ook wel wat hij meer geeft, maar is die 10 fps meer dan ook door te trekken naar bv. Half life 2. Want als ik dan met een 9800 pro 70Fps haal inplaats van 60 vind ik dat het wachten wel waard.

Kan iemand met verstand mij dan ook vertellen of dit het geval zal zijn of niet?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Smarron

The bend

WiXX schreef op 21 september 2003 @ 18:55:
Ja ik zie zelf inderdaad ook wel wat hij meer geeft, maar is die 10 fps meer dan ook door te trekken naar bv. Half life 2. Want als ik dan met een 9800 pro 70Fps haal inplaats van 60 vind ik dat het wachten wel waard.

Kan iemand met verstand mij dan ook vertellen of dit het geval zal zijn of niet?
ff rustig he.

Anders zoek je zelf maar. Ik denk dat je het met bovenstaande informatie moet doen, lijkt me vrij duidelijk. Wie kan het nou zeggen met zekerheid ? Halflife2 is er nog niet eens.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Het probleem is dat niemand dat weet, behalve dan de mensen van Valve.... Maar wees gerust, voordat HL2 uitkomt gooit Valvesoftware een benchmark proggie op het net om te testen of je HL2 fatsoenlijk kan spelen. (Tenminste dat heb ik ergens gelezen)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Is het de moeite waard om koffiedik te kijken :?

Zie de benchmarks hierboven, of iets de moeite waard is moet je zelf adhv prijzen e.d. bepalen. Zijn die nog niet bekend? Dan kunnen wij evenmin zeggen als jij.

/koffiedik - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.